• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Villemoa

Här försöker vi lista ut när nästa äl är. Eftersom mensen kom fyra dagar för tidigt förra gången vet jag ju inte hur lång cykeln är. Inte nog med att det är helt oromantiskt att ligga på beställning så gör det inte saken lättare att man är så himla trött om kvällarna.

• Hvidbrud

Ja, det händer mycket nu blommis!! Det är ju så spännande tycker jag( som slipper sitta i karusellen utan kan nöja mig med att titta på ) KRAM!!!!!

• passionsblomman

Jag har sedan jag gjorde den och fram till idag gått ner nästan 2 kg. Det är ju iallafall 2 kg mindre att släpa runt på.

Ninnnis skrev 2010-02-16 16:57:44 följande:
    Blommis, vad blev resultatet av soppdieten? Jag tycker du var skitduktig som lagade väldoftande mat till sonen men stod emot och höll dig till soppan. Imponerande!
  • Villemoa

Och jag har gått ner 3 kg sen jag började jobba. Enbart genom att äta och sova regelbundet och att jag rör på mig mer iom att jag går mycket på jobbet.

• passionsblomman

Ja USCH vad det är skillnad på att jobba! Jag står/går ju HELA dagarna i mitt yrke så det är väldigt stor skillnad.
    däremot var det värdelöst i fråga om mat. Det ställe jag var längst på kunde jag inte äta ordentlig mat, så det blev typ Karins Lasange jämt. Det var då det började bli illa på allvar..

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...