Inlägg från: Jenny står brud 090801 |Visa alla inlägg
  • Jenny står brud 090801

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Oj vad ni skriver. Kikar bara in och säger hej och visar att jag oxå hittat hit. Nu är det dags för lite mat

• Jenny står brud 090801

hej tjejer, det är mycket här nu därför jag inte hinner in till er här och skriva så mycket. Men jag tänker på er och hoppas att allt är bra.

Slutar lite tidigare idag så jag hoppas att jag hinner in en stund till er i eftermiddag/kväll, mannen fyller dessutom 28 idag så blir lite mys hemma ikväll med god mat

• Jenny står brud 090801

Vinkar tillbaka
    lanovia 08 skrev 2009-11-18 07:48:13 följande:

Godmorgon alla! Börjar med en vink och kram till allesammans. Sedan skall vi se hur långt jag hinner här innan jag måste springa på möte. Blir nog bara en snabbläsning.
  • Jenny står brud 090801

Hinner som vanligt inte med i ert tempo här Men tänkte iaf kika in och säga godmorgon!
    I eftermiddag får ni hålla alla tummar och tår ni kan för mig för det är då jag skall till butiken med min provkollektion. Och så är det bara 1 vecka kvar till jag skall till gyn , tiden går faktiskt ganska fort nu...

• Jenny står brud 090801

hej
    tyvärr måste jag springa igen...

• Jenny står brud 090801

En stor kram till din Ninnis!!!

• Jenny står brud 090801

Var ju inne i butiken igår med min provkollektion, och de gillade verkligen mina saker!! Så nu blir det att sy upp lite olika tyger till i slutet av januari och då skall de välja ut vilka plagg de vill ha uppsydda i många exemplar och köpa in av mig Känns jätteroligt att jag har min första återförsäljare...

• Jenny står brud 090801

Leksi: Vad härlig det låter att du fått större mage Måste kännas konstigt att se sig själv i spegeln...
    Svårt med kläder, de tips jag kan ge är att kolla Gina de brukar ju ha mycket kläder som är skurna under bysten. Men vet ju inte om de har något fint som passar till jul. Indiska har ibland även de klänningar med empirskärning.

• Jenny står brud 090801

Tack för era snälla kommentarer och "grattisar" till min kommande första riktigt kollektion. Jag har lagt in ett litet collage i mitt galleri om det är någon som vill se... dock blev inte bilden så bra för jag fick minska den mycket för att få in den. Jag har en blogg också om någon är ännu mer nyfiken, men då får ni inboxa mig så skickar jag adressen dit.

• Jenny står brud 090801

Kontigt att jag alltid lyckas tajma in att vara här när ingen annan är det

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...