I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
Ja, precis så är det. Och jag litar mer på CB- testen. Både för att de är dyrare och mer etablerade.
lanovia 08 skrev 2009-12-22 10:11:23 följande:
Ja, precis så är det. Och jag litar mer på CB- testen. Både för att de är dyrare och mer etablerade.
lanovia 08 skrev 2009-12-22 10:11:23 följande:
Åhh vad gulligt att du får blommor och paket. det är alltid roligt med den uppskattningen, speciellt när man inte riktigt väntat sig det!
lanovia 08 skrev 2009-12-22 10:09:40 följande:
Lanovia: NU har jag mejlat dig ang skötväskan, du kan ju kolla på bilderna och se om du har ngn användning av ett mönster eller beskrivning på den modellen?
lanovia: Om du inte hittar ngt mönster på nätet, kan du ju ta en runda till ngt bibliotek. Brukar nästan alltid finnas någon modell av skötväska i böckerna barnböckerna där...
Detsamma Sonja!! Hoppas ni får en underbar jul!!
Lanovia: jag kunde inte släppa skötväskfrågan riktigt.
Hittade ett gratis mönster... du kan ju kolla, kanske var en sådan modell du tänkte dig?
cecisegna.blogspot.com/2008/01/sktvska-eget-mnster-del-3-sista_18.html
cecisegna.blogspot.com/2008/01/sktvska-eget-mnster.html
blev nyfiken jag oxå. Men den modellen var ju jättefin. Får nog sy mig några olika sen när det blir dags för oss
lanovia 08 skrev 2009-12-22 13:41:53 följande:
Hej Daa, inte lång tid nu innan det blir kväll för dig!! Var det sista dagen på jobbet innan lite ledigt för dig oxå?
Var äpplet gott?
God morgon tjejer!
Nu bär det snart av till julfirandet för vår del, men blir inte borda så länge. Ska bli skönt att få ha lite jul hemma oxå i år. Kanske tittar jag in lite ändå, får se vad som händer. Men om inte så önskar jag alla en riktigt GOD JUL, njut av varndra och ha det riktigt mysigt!
Villemoa: Är lite nyfiken på hur det går för dig med äl-testen, fått någon än?