• Telis

Livets viktiga och oviktiga frågor

Vi fortsätter på vår åttiofjärde (eller nåt sånt) tråd - under tre års tid har vi hunnit prata om det mesta. Det vi alla (möjligen med ett undantag ) har gemensamt är vår längtan efter barn. Vissa har hunnit skaffa sig flera stycken under åren, andra väntar fortfarande. I stort sett alla sätt att få barn på (utom att stjäla ett på Ikea) är snart representerade här i tråden.

Men även om barnpratet är den röda tråden så är det ofta minst lika roligt att diskutera eventuella husköp, middagsplaner, vintips, snuskiga ord och Boris Becker och hans färg på ... eh, den lilla kalufsen.

Så, nu fortsätter vi babblet. Ska vi inte försöka se till att den här tråden spränger 10.000-strecket i antal inlägg? Den förra tråden var såååå nära och vi har lyckats förr.

Den förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3389838.html

• Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor
  • nennesjuttioåtta

ååååh grattis EA till teoriprovsklareriet! *knulltrumpet*

• Fru E

knulltrumpeter kan komma till användning nu så här i snart ÄL tider

• Lapinette

EA - japp, här vankas det ÄL i helgen. Veeeet att jag ska ignorera det men hur lätt är det när man blöt som en regnig oktoberdag.

• viktualia

AM - tack för att du bokade!!!

Telis - schysst bil!

Oupsie - jag ska börja nästa fredag. Imorgon drar jag till Sthlm på jobbmöte.

• snaily

Grattis EA! Snyggt jobbat!

Nenne, jepp, oktober är det som gäller!

Ego
    Här har ÄL (?) passerat förbi, redan dag 16 fick jag utslag på testet. Första månaden med "vanlig" dos Pergotime (istället för halv, fast doktorn vet inte om att jag tog hel...), så det kanske var därför. Som vanligt känner jag inte ett dugg av någon ägglossning, så jag börjar undra om jag någonsin har det. Ska det inte göra åtminstone lite ont, när man känner efter? Hittat en diagnos (LUF - lutheinized unruptured follicle, tror jag) som kanske kan vara jag. Hypokondriker, moi?!?!

Nu ska jag sätta igång och packa för imorgon bitti åker vi söderut - tänker fira bröllopsdagen lite i förskott på lördag kväll. Det är min tur att köra bil så jag borde iaf inte komma bakis till brunchen på söndag

Försöker titta in här nån gång innan dess via telefonmodemet. Hoppas det är 12 på söndag som gäller och att lilla jag får plats! (Och att jag hittar dit - inte att ge sig den på, eller hur Koko? )

• viktualia

Här är en oktoberbrud till!!! Nenne och jag hängde i samma tråd när det begav sig minsann!

*vinkar till snaily*

• Fru E

Snaily-jag har inte ont vid ÄL utan märker det mer på snigelslemmet och kåtheten

• snaily

EA
    Aha, bra! Önskar jag hade en liten mikrokamera inopererad så man kunde se vad som händer därinne...

Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor