• Telis

Livets viktiga och oviktiga frågor

Vi fortsätter på vår åttiofjärde (eller nåt sånt) tråd - under tre års tid har vi hunnit prata om det mesta. Det vi alla (möjligen med ett undantag ) har gemensamt är vår längtan efter barn. Vissa har hunnit skaffa sig flera stycken under åren, andra väntar fortfarande. I stort sett alla sätt att få barn på (utom att stjäla ett på Ikea) är snart representerade här i tråden.

Men även om barnpratet är den röda tråden så är det ofta minst lika roligt att diskutera eventuella husköp, middagsplaner, vintips, snuskiga ord och Boris Becker och hans färg på ... eh, den lilla kalufsen.

Så, nu fortsätter vi babblet. Ska vi inte försöka se till att den här tråden spränger 10.000-strecket i antal inlägg? Den förra tråden var såååå nära och vi har lyckats förr.

Den förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3389838.html

• Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor
  • Lapinette

Tror tyvärr att alla kommer att gå upp minst 1 msek ... billigaste huset (innan budgivning) gillade faktiskt maken!!! Kors i taket! Men det ligger lite dumt till.

• Fru E

Ea sladdar in och sträcker på sig, är nu ett steg närmare mitt MC-kort

• Fru E

handväskor är jag väldigt dålig på att shoppa, är kräsen och har svårt att bestämma mig vilken jag vill ha men hade behövt en ny...

• Fru E

Maken har fått halft fnatt och nu inhandlat, sandsäck, handskar, situps bräda, en gigantisk burk omega 3, rakat av sig skägget och tagit den första dag för dag bilden allt detta för Geekbeach2010

• Lapinette

EA - det låter nästan som min make ... fast han tog aldrig något foto. Han har ökat sin träning med 2 pass i veckan (tidigare släääpade jag honom till spinningen på fredagar) och så kör han situps varannan dag och armhävningar varannan. Börjar bli orolig!

Grattis till testet .. för jag antar att du klarade teoriprovet?!

• Fru E

Lappis-han tränar redan 2 dagar i veckan på gym men nu ska han börja gå till/från stationen, springa och träna styrketräning hemma med i veckan kommer bli trött bara genom att titta på honom
    Japp gled galant igenom provet som var något klurigt

• Lapinette

EA - min brors klarade inte testet första gången. Han hade inte läst på speciellt mycket och trodde att han skulle fixa det lätt. En liten knäpp på näsan fick han !

Maken har promenerat till och från jobbet hela augusti + september .. och gör det fortfarande när det inte regnar. Som sagt, vet inte vad som har hänt med min lilla "slappis".

• Fru E

40 (hmm har inte koll på åldern ) års kris??????

• Lapinette

EA ...nej, inte riktigt än. Det är ju jag som ska ha den krisen, inte han!

• nennesjuttioåtta

hej igen
    Snaily
    aha så du är också oktoberbrud?

Izzie, visst har ni också firat bröllopsdag? Grattis i så fall! Vi firade med bubbel, hummersoppa (mannen), höstbetor med getost (jag) och renfilé med svamp, kronärtkockspuré och potatismos och jädrar i mig vad gött!

Lappis
    grattis till avklarad debut! Fasen, nu har vi fått smak på det där igen, det pirrar i hela kroppen ständigt!

Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor