Stora Holms Säteri
Hej!
Vi gifter oss den 8/8 i Tuve kyrka och ska ha vår fest på Stora Holms Säteri.
Nu söker jag efter andra brudar som ska ha eller har gaft sin bröllopsfest där.
Kanske vi kan dela tips och idéer...
Hej!
Vi gifter oss den 8/8 i Tuve kyrka och ska ha vår fest på Stora Holms Säteri.
Nu söker jag efter andra brudar som ska ha eller har gaft sin bröllopsfest där.
Kanske vi kan dela tips och idéer...
Hehe, nej här händer inte så mkt för tillfället vi väntar på att få vår faktura så vi kan betala in handpenningen.
Sedan är det väl mest att spara och leta vigselplats för oss, är ju så långt kvar så resten av planeringen får vänta.
Vilken är den andra cateringfirman ni ska träffa? Vi har kollat lite grann men inte fastnat för ngn speciell än...
Vi ska till Aquarelle. Vi har bestämt oss för buffé och vi var på en tillställning då de serverade maten och den både var och såg supergod ut! Tror de är lite dyrare än Gourmet Sofie men vi får se vad de säger. De hade tydligen varit ute vid Stora Holm tidigare också och det tycker jag känns bra.
Hej ;)
Vi ska vara på stora holm säteri. 1 Maj 2010
Vi har bokat kungälvs kyrka, Det är bara drygt 1 mil imellan.
Ska nu försöka att hitta våran färg.
Hade velat hitta en svart röd/ blodröd färg.
Nån som har ?
Vi ska ha silver, MASSA ljus med inslag av mörk röda rosor... Känns som det passar då vi gifter oss i december
Vi ska rött, ljus rosa och sirisrosa..massa tyll å pärlor på tråd samt lyktor. Vi funderar på att ha sirisrosa ljus i ljuskronorna, någon mer som tänkt ha annat än vitt där?
Molnis: det kan nog bli fint..fast dyrt...;) Inte direkt så att man kan köpa femtiopack på ikea. Tänk på att de ska passa bra i fästet också. Inte kul att behöva vässa femtifyra ljus i ändarna tex..
Köpte ni ljusen på IKEA? Vill självklart slippa vässa ljus i flera dagar... ;o)
Ja, det gjorde vi. De passade perfekt.
Bra om man slipper att vässa alla ljus, men ikea funkade bra då?
Vi har kollat me göteborgs resturangskola, väldigt bra pris.
Har dock inte provsmakat maten än.
va sofie dyra?
;)
Vi beställde Sofies buffé för 169:-/person. Det tycker jag var billigt iaf...;) Gå in på hemsidan för att se andra priser vettja!
www.gourmetsofie.se