Stora Holms Säteri
Hej!
Vi gifter oss den 8/8 i Tuve kyrka och ska ha vår fest på Stora Holms Säteri.
Nu söker jag efter andra brudar som ska ha eller har gaft sin bröllopsfest där.
Kanske vi kan dela tips och idéer...
Hej!
Vi gifter oss den 8/8 i Tuve kyrka och ska ha vår fest på Stora Holms Säteri.
Nu söker jag efter andra brudar som ska ha eller har gaft sin bröllopsfest där.
Kanske vi kan dela tips och idéer...
molnis: Har inte funderat alls över tid än. Fortfarande så långt kvar. Känner mig nöjd över att lokalen är bokad! Men det klart, ska vi boka vigselförättare så måste vi ju ta beslut om tider också. Tror 15 eller 16 känns ganska lagom.
Tack för information om ringen förresten. Har kollat en del på titanringar.com innan, men inte sett just denna. Men det går säkert att fixa nåt liknande nånstans där man har möjlighet att prova den.
Är det förresten nån som har bra idéer/tips gällande catering?
Det skulle ju funka om det är dåligt väder! Hade tänkt åka till kyrkan och kolla i samband med gudstjänsten i helgen men hann inte med det.. måste ta tag i det snart!
Nu har vi bokat! Det var upptaget det datum vi tänkt men det blev 9-11 juli 2010. Wee!
Härligt Fru 310910! Då kan planeringen börja på allvar?
Roligt! Ni är verkligen ute i god tid, måste jag säga...=) För mig började det inte kännas "på riktigt" förrän typ två tre veckor innan....
Haha. Kanske beror på HUR på riktigt man menar. Pratade med Jan ikväll och fick vårt datum tidigarelagt en månad (så att vi fick det datum vi helst ville ha), men fortfarande väldigt lång tid kvar. Men känns kul att vi fick helgen som passade bäst.
haha...ja, det är sant..man har nog flera "nu är det på riktigt" känslor under planeringens gång...
Vi ska iväg och träffa Gourmet Sofie ikväll - spännande! ; o)
Händer det inte något i vår Stora Holm tråd?! Är er planering på sommar semester?
Vi har varit iväg och träffat Gourmet Sofie och ska träffa en annan catering imorgon. Började även med våra inbjudningar förra helgen! Känns som de stora grejerna börjar falla på plats. Bara 6 månader kvar nu... ; o)