och självklart tänkte jag kommentera en massa men ni skrev så mycket idag att jag läst ikapp i omgångar, så nu har jag glömt vad jag tänkte kommetnera...
Jaja, så kan det gå. ska försöka minnas en del iallafall...
Hoppas att det blir finfina eskimåer imorgon iallafall Lappis!!!
Och EA,
det där testet har jag sett annonser/reklam för i de gravidtidningar jag läste förra året när jag var gravid. Hm, jag är vääääldigt misstänksam över hur korrekt de verkligen visar!
Iallafall så tidigt som de säger att de ska kunna visa könet.
Hur gick det med dina trosor förresten? Blev det några och passade de????
Nenne,
underbart att se dig inne i tråden igen vännen!!!
Jag mailade och skcikade sms till dig. Hm, hoppas du fått dem...
Vänner,
trist med minus, men testa igen om några dagar tycker jag!
Tinga
underbart att maten går bättre nu! Och vad skönt att de ska få näringslösning ett tag för att ytterligare lägga på sig. Det var en superbra lösning (i dubbel bemärkelse haha
) tycker jag!!
Bra att slippa sond nu och förhoppningsvis slipper de sonden senare också.
Ni är på rätt väg nu! Jippie!!!
Page,
jag kan skicka genast ju om du vill. Kokosen verkar ju vara mer än lovligt seeeeg, moahahahahahah!
Mrs B,
skönt att ha maken hemma, men du får binda honom i sängen! Har ni inga handbojor?!?!?!!???
Cicci,
härligt att se dig i tråden gumman!!!!
Hoppas allt är super och att Viktor tycker det är kul att vara STORebror!!!!!
Fina namn tycker jag med även om jag tycker att just Emelie är lite utjatat, MEN det beror nog endast på att det är ett av de vanligaste tjejnamnen här i USA. Var och varannan tjej vuxen eller barn, här heter fasiken Emelie....!!!!!
Men det är jättefint.
Snaily och BS,
hahaha så i har diskuterat Cesar! haha!
Jag bar ÄLSKADE Southparkavsnittet som du pratade om Snaily!!!!! Det är heeelt underbart!!!!!
Pffft!!!!!
Har sett ett par program här med honom också och kunde då bara konstatera att han verkligen är precis som med cartman!!!
Oj jag älskar Southpark! Koko avis att ni ahr ALLA säsonger!!!
Ett av mina favvoavsnitt som vi har inspelat är det med J-Lo och Ben Affleck!!!! Hahahaha! Jag garvar läppen av mig VARJE gång jag kollar det! Sååååå underbart!!!!
Taco taco burrrrito burrrito...!
Mugglan,
skitkonstigt med dina spottings och din sega tant. kanske ska ta ett test ndå?!
Och även ringa gyn och boka tid för en koll???????
Och GRATTIS till alla er som fick skattepengar tillbaks! GÖTT!!!!