• Telis

Livets stora och små frågor

En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

• Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • muggles

Vilken jäkla plusvåg det är nu!!!

Ah, vad härligt att min och Ciccis teori stämde Nenne! Brunt är bra! Fyra nyanser av brunt hehe

• nennesjuttioåtta

Snaily
    vilken grundlig undersökning, och för mannen med! Låter som en kanondoktor!!!! Det kommer att bli tokbra det där!

• Telis

Nenne, nej absolut inte, gör vad du vill med dom!

• Fru E

Lappis-klart du ska spara till dig själv!!!!! Vill bara ha dem om ni inte behöver dem

Hmmmm.....har ni samma sort???? Hur många behöver man för ett försök?????

• nennesjuttioåtta

muggles
    Ja, trägen vinner!

Men man vågar ändå inte ropa hej...! AAAAAHHH!!! Läskigt!

• nennesjuttioåtta

Ea
    hohoo! Såg du mitt inlägg? Eller var det för tuff deal?

• FruCicci

Grattis NENNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VILKA UNDERBARA NYHETER!!!

Wow alltså, jag är sååååå glad att jag inte vet vad jag ska ta vägen

STOR KRAM till dig och P

• Lapinette

EA - jag har typ 6 kartonger hemma och är inget större fan av Crinone. Hur många behöver du?

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    det är tamejfan vår tur nu, fick du böj i morse?????

• Lapinette

Sanialy - vad härligt att utredning har börjat ske men trist att sommaren ska stå ivägen och ta en massa tid. Har faktiskt aldrig hört talas om att karln får hoppa upp i stolen. Verkar som du fått tag på en supergrundlig läkare. Bra!

EA - det känns lite när de sticker in nålen (akup) men det ska det göra. Min akup frågar t o m om det känns annars sticker hon tills jag säger till. Sen blir du som avslappnad i kroppen och känner inget .. jag somnar.

Passionsblomman - lycka till med inseminationen och svärisarna.

Kängu - härlig att UL såg bra ut!

Piggelin - ha det så bra i Jämtland och apropå Jämtland så tycker jag alltid att det dyker upp folk som är från Östersund hit och dit. Min mammas sambo/fästman är från Frösön. Min väninna pluggade i Östersund och är nu gift med en surjämte (de träffades dock här).

Och åter igen ... nennelainen DET ÄR JU HELT JÄKLA UNDERBART!!!!

Svar på tråden Livets stora och små frågor