• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ninnnis

Glömde skriva datumet: 30 augusti 2008

Fast jag hade gärna gjort det en gång till... Med samma make, då Det var den vackraste och lyckligaste dagen i mitt liv, och de minnena har vi alltid kvar!

• Ankan80

Instämmer! Kommer ett rosa skimmer bara man tänker på det

Ninnnis skrev 2009-05-13 14:43:11 följande:
    Glömde skriva datumet: 30 augusti 2008 Fast jag hade gärna gjort det en gång till... Med samma make, då Det var den vackraste och lyckligaste dagen i mitt liv, och de minnena har vi alltid kvar!
  • Hvidbrud

Ja, det var en fantastiskt dag! Men stressen... nej.. inte igen... Kan aldrig bli lika vackert!

• lanovia 08

Vi gifte oss 6 september 2008, precis som Ankan.
    Minnet av denna dag får mig så glad. Men också lite melankolisk, den är ju liksom redan gjord. Tänk om man fick använda klänningen igen... Och samla alla nära o kära så bara för VÅR skull. Nä det var häftigt!

• Ninnnis

Det har du nog rätt i... Det är nog lika bra att låta dagen vara bevarad i minnet ♥

• Ninnnis

Måste nog kolla på bröllopsfilmen snart igen... DÅ blir man nyförälskad om man inte redan var det

• lanovia 08

VAd är detta, har ni redan börjat byta nummer? Får jag inget? Jag tänkte att jag väntar på Ninnis som sa att hon skulle skicka så skickar jag vidare efter det.

Ninnnis skrev 2009-05-13 14:09:55 följande:
    Har lagt in ditt nummer, Hvidis! Vi kan ju messa när vi vet vart vi går, så kan du ju komma om det passar? *hoppas du inte fastnar i bollhavet*
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)