• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Nalle Puh 40

Jag ska äta klart den här kartan med p-piller och sen får det vara bra så får vi se vad som händer på smekmånaden och framöver, bara att vänta och se...

Oj, sugmärke

• ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-05-13 12:41:00 följande:
    Lite fjortisvarning....jag vet
    Hahahah men döööö härligt!! Har jag "hickies" så är jag jäkligt nöjd...höhöhöhö

Ses i morgon...nu ska jag på kurs!!!
  • Hvidbrud

brukar få dem på brösten, så ibland får jag undgå djupa, eller mindre djupa urringningar...

Min mamma ick ett sugmärke en gång i sin ungdom då hon bodde hemma. hon ville gömma det för sin pappa, så hon satte ett plåster på. När han frågade vad som hänt, klämde hon till med att hon bränt sig på nån ciggaret... det gjorde inte sugmärket bättre... oj vad sur morfar blev, han ville ha namnet på den som bränt hans lilla flcka! hih i

• lanovia 08

Har inte en chans att hinna läsa allt nu får göra ett försök senare, typ hemma ikväll.
    O´Learys blir säkert jättebra för honom. Eller så får han väl gå en rejält lång promenad men hunden. Ja det löser sig nog.

Vad sägs om typ kl 15 eller något sådant? Vi har ju 3h bilfärd sedan så det får ju inte bli för sent.
    Får höra med maken men skulle tro att han tycker det är lugnt att stanna ett tag.
    Vi kanske skulle ta o inboxa varanrdra mobilnumrena så vi kan nå varandra om det skulle var något. Jag kommer ju inte vara tillgänlig via dator i helgen.

• Ninnnis

Bra idé, Lanovia! Har som sagt inte kollat med maken än (han kommer hem på fredag), men det går säkert bra!

Preliminärt kl.15 utanför centralens stora ingång? Kanske Hvidis också vill vara med i inboxningen om hon kan smita ifrån flytten en stund? Inboxar mitt nummer till er alla tre för säkerhets skull. Kul!

• Hvidbrud

Ja, nu är jag med, ninnis. Såg inte sessa inläggen... Super duper! Håler tummarna för att jag kan smita från om jag nu inte sitter på Ikea och inskolar magen tll kul-landet och klämmer i mig en massa köttbullar...

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)