• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ninnnis

Ingenjören, får du åka Citroën C4? Minns inte vad den sportsbaren mot Kungsparken heter, men jag har sett Carolina Klüft ta OS-guld där... Annars funkar O´Learys vid stationen fint!

• Ankan80

Ingenjören:
    Ja, tyvärr brukar ju fotona göra att allt ser mycket större och finare ut.
    Vi får se när vi kommer dit helt enkelt

jag har bott i kommunen tidigare, så jag vet att den inte är så het . Men tycker man har ett annat perspektiv nu när man blivit lite äldre.
    Sen är det typ en kvart till mamma o pappa och en 20 min till svärisarna så det är ju också en pos. aspekt

• Celeste97

Ninnnis skrev 2009-05-13 10:39:54 följande:

Ingenjören, får du åka Citroën C4?
    Nu får ni inte säga nåt dumt om C4:an... Eller jo, om det är nåt jag borde veta så...
  • Ninnnis

Nej då, jag ÄLSKAR min cittra!

Celeste97 skrev 2009-05-13 10:42:51 följande:
    Ninnnis skrev 2009-05-13 10:39:54 följande:
    Nu får ni inte säga nåt dumt om C4:an... Eller jo, om det är nåt jag borde veta så...
  • ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-05-13 10:41:13 följande:
    Ingenjören:Ja, tyvärr brukar ju fotona göra att allt ser mycket större och finare ut.Vi får se när vi kommer dit helt enkelt jag har bott i kommunen tidigare, så jag vet att den inte är så het . Men tycker man har ett annat perspektiv nu när man blivit lite äldre.Sen är det typ en kvart till mamma o pappa och en 20 min till svärisarna så det är ju också en pos. aspekt
    Närheten till släkten är kanon.....bra med barnpassning!! Höhöhöhö!

Ninnis: Hahaha ja det booooorde jag väl få! Ska höra med mannen....vill ju massor....men vill inte att han ska sitta o vara orolig o få magsår eller nåt...får väl ge honom något lugnande...höhöhöhö.....
  • Hvidbrud

Jag har fått telefonförbud när jag cyklar...
    Åh, vad jag är trött och svag idag. Vill bara lägga mig ner, men det kan man ju inte när klienten kommer om 10 min... Har laddat upp med en påse lakris iallafall...

• Celeste97

Ninnnis skrev 2009-05-13 10:43:35 följande:

Nej då, jag ÄLSKAR min cittra!
    Och säker är den också, tror bara det var nackskyddet som inte fick högsta betyg då den kom. Jag tycker bilen ser ut som en skalbagge.
  • Ninnnis

Kraaaaam till Hvidis! Har du många klienter idag?

Ingenjören, om ni gravidisar är belagda med reseförbud så får vi väl flytta träffen till en annan gång. Fast nu pratar vi ju i fel tråd igen!

• ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-05-13 10:48:08 följande:
    Jag har fått telefonförbud när jag cyklar... Åh, vad jag är trött och svag idag. Vill bara lägga mig ner, men det kan man ju inte när klienten kommer om 10 min... Har laddat upp med en påse lakris iallafall...
    Men du är ju kvinna....vi kan ju göra flera saker samtidigt!

Känner igen det där....hade en sådan dag igår....helt orkeslös o trött...dessutom ont i huvudet....
    Mmmmm...påse lakris....mmmmmm! Det är ju attans gott!
  • Ninnnis

Celeste, jag brukar kalla den "ägget" Den susar över Öresundsbron varje dag, I love it! Tycker den är superskön att köra, automat, diesel...

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)