Ja ett himla rännande! Fast det är ju bara tre dagar de inseminerar varje gång, men alla dessa ultraljud....för att pricka indet! Gud vilket meck om man jobbar och ska få till det där!
För egen del känner jag att det var lite skönt attmina inre delar fick vila lite fårn den där inseminationssprutan och allt idag. Det gör inte alls så ont nu. Tack och lov!
Jag förstår verkligen att det är nervöst. Man går ju iväg för att möta sanningen liksom. man vet ju inte alls vad de kommer att säga om det "bara" är ditten eller om det kan vara ngn läskig datten som man bara kan fantisera om.
Vad jätteskönt att din man är så med i det hela! (jättegulligt med frukosten imorse!
)
Jag önskar dig iallafall en riktigt god natts sömn och att du ska kunna lägga undan all nervositeten och vila i det din man säger, för det är ju så sant så sant. Jättebra att ni ska få rätt på vad det hela handlar om!
*kramar om*
lanovia 08 skrev 2009-05-14 21:44:59 följande:
Blommis jag är också här en snabb sväng.Låter som att dagen varit bra. Vad mysigt med picnic. Oj, besök 5 dar. Denna gång får vi verkligen hoppas det tar sig!Ja det skall bli skönt att komma dit imorgon, har fram tills idag längtat tills vi får det gjort. Nu är jag som sagt mest nervös. Mannen tycker jag är fånig. Själv tycker han att det är positivt att vi skall dit. Känns bra, så det inte är något jag släpar med honom på. Det vet jag iof att det inte är för vi tog ju beslutet tillsammans.Jaja nu skall jag sluta tjat om detta besök. Är bara nevös...