• laris

Juni 2009 Nr 3

Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här

• Svar på tråden Juni 2009 Nr 3
  • Tidsmaskin

Har köpt skorna! Och gick förbi brällopsbutiken och kollade med färgen på klänningen som jag beställt. Det var på pricken exakt samma nyans! Blev skor med liten klack på 3-4 cm, och de är så bekväma att inte kommer få skavsår! Hade tänkt ha utan klack för nu under föräldraledigheten har jag skämt bort fötterna med gympaskor. Men dessa funkar och jag är så kort...155cm mot min m2b 178...

• Tidsmaskin

Hur gick det med klänningen?!!!

nni skrev 2009-03-27 11:18:07 följande:
    Jag ska prova klänning idag!!!! Håll tummarna att jag hittar min klänning! Så skönt om det blir så !Kram på er
  • MulleNuh

ja.. Eller resan vi gör direkt efter har jag inte räknat med. Så 10.000 till då..

Miss Moneypenny skrev 2009-03-27 13:06:10 följande:

Skönt, låter ju rimligt. Räknar ni med klänningar och ringar och sånt i den summan?
  • nni

Jag har köpt min klänning!! E såååååå nöjd!! !

• nni

Jag var så glad o bara svävade på moln när jag hade klänningen på, o känslan efter! Åhh!! Kan le nu även jag jobbar hela helgen alltså...

• MulleNuh

va roligt!!! Blev det en i butik??

nni skrev 2009-03-28 02:19:16 följande:
    Jag var så glad o bara svävade på moln när jag hade klänningen på, o känslan efter! Åhh!! Kan le nu även jag jobbar hela helgen alltså...
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-03-28 15:06:49 följande:
    va roligt!!! Blev det en i butik??
    Ja det blev en klänning jag hittade, eller rättare sagt butiksbiträdet sträckte fram den till mig. Var inte vad jag var ute efter riktigt, för den har litet släp och e lite mer avancerad än vad jag tänkte mig. Men den var/är perfekt! Blev en Lilly klänning.

Har du fått din klänning än? O hur e det med er andra?
    Min storlek var inne så ska bara ev justera den i slutet av maj sedan hämta hem den. Tur nu när jag var så sent ute att det löste sig. Pustar ut. Ville inte ta av den...
  • JennyLH

Nni:

Jo jag har provat klänningen i butik 2 ggr och det var så man inte vilel ta av sig den för den satt perfekt båda ggångerna.
    Har lagt handpenningen på den så nu ska andra halvan sedan vara betald sedan får jag ta hem den.

Skönta tt ha hitatt klänningen med stort K tycker jag, det är en Ivoryklänning med släp och armar, inget speciellt urringat.

• Flisa80
    nni skrev 2009-03-28 02:16:21 följande:
    Jag har köpt min klänning!! E såååååå nöjd!! !
    Härligt!! Grattis!!!
  • Flisa80

Jag har hittat ett par skor som jag funderar på. Vad tror ni om dem tillsammans med min klänning?? Båda finns i galleriet... Skulle vara tacksam att få höra vad ni tycker...

Svar på tråden Juni 2009 Nr 3