• laris

Juni 2009 Nr 3

Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här

• Svar på tråden Juni 2009 Nr 3
  • JennyLH

Glamourkitten:
    skoj med ringarna, Vad har ni skrivit i era om ni nu har gravyr?
    Vi har namn och datum och det ska stå För Evigt.

Funderar på att fixa min frisyr själv och låta nån sminka mig, elelr låta min mammas friör fixa mig...

• GlamourKitten
    JennyLH skrev 2009-03-24 20:42:17 följande:
    Glamourkitten:skoj med ringarna, Vad har ni skrivit i era om ni nu har gravyr?Vi har namn och datum och det ska stå För Evigt.Funderar på att fixa min frisyr själv och låta nån sminka mig, elelr låta min mammas friör fixa mig...
    Vi skrev våra namn och datumet bara, fick inte plats med mer tyvärr.
  • laris

Halloj alla junibrudar! Nu börjar det bli nervöst....

• nni
    laris skrev 2009-03-24 23:21:22 följande:
    Halloj alla junibrudar! Nu börjar det bli nervöst....
    Mm verkligen nervöst!
  • nni

Hej alla! En uppdatering!
    Vi ska åka till kyrkan på söndag och vara med på möte som handlar om kyrkomusik. Ska se vad dom säger om olika psalmer osv...
    Intressant att ngt händer. Ska förmodligen prova klänning på fredag. Men e fortfarande inställd över klänningen jag länkade här sist. Klänningsvalet har verkligen varit det svåraste valet för mig! Allt annat har varit smidigt änsålänge. Ja det ordnar sig väl med klänning det också, det måste det göra.

• Flisa80

Min syster påpekade att det bara var 11 veckor kvar nu...det kändes otroligt mycket mindre än 3 månader.... Det ÄR verkligen snart! Min blivande ringde kyrkan igår för att kolla pris och dubbelkolla tid och datum, så det känns skönt.

• Red Scarlet

Ååh tiden går så fooort! Räknade ut att det bara är dryga 11veckor kvar för oss också nu.. det är inte mycket alls! Prövade min brudklänning hos skrädderskan idag också, har ju prövat den flera ggr förut men nu börjar den sitta som den ska och jag började nästan gråta.. fick min vigselring för några dagar sedan också och kan inte låta bli att pröva den titt som tätt.. är så glad! Jag längtar så in i skogen på att, för att citera Viccan; bara säga Ja ja JA! :D

• nni

Vi e inne på 13:e veckan. Exakt 3 månader på fredag! Oj oj oj oj!

• Flisa80

Och jag längtar som en tok på min klänning!!! Har väntat lite drygt 3 månader nu, och det skulle ta ca 3 månader... Suck. Jag vill prova den NU!!! Har ju inte ens provat den i rätt färg.

• Tidsmaskin

Ja, boka någon som du får kontakt med. Allt för att slippa ora dig! Kanske går att boka av om du sedan får tag i din favvo.

xmarsan skrev 2009-03-23 14:04:08 följande:
    Åhh - har en ångestpost! Frisör och smink. Min frisör som jag gått till de senaste åren har slutat jobba som frisör på salong och jobbar numera uteslutande som stylist vid modevisningar och modefotograferingar o.dyl.Han har sagt att han ska fixa mitt hår till bröllopet - men han har inte svarat när jag ringer den senaste tiden och svarar inte heller på sms och mail. Vet att han är i Rom för tillfället och jobbar men man vill ju ändå känna sig säker på att det inte blir några problem på bröllopsdagen. Funderar på om jag ska hitta någon annan så här i "sista stund"? Vad tror ni??
Svar på tråden Juni 2009 Nr 3