Juni 2009 Nr 3
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Jag har hittat skor! Det visade sig vara väldigt svårt att hitta brudskor i storlek 35, har funnits i alla år, men just i år är det flera leverantörer som säljer från 36. Men - jag har hittat ett par med en låg klack, precis som jag ville. Har lagt undan dem och ska köpa imorgon! Är så glad!
Vad roligt! Vilka pyttefötter du har :) Man känner sig som en jätte med storlek 39 i jämförelse..
Jag vill också köpa skor men har inte fått klänningen än så jag vill vänta med det tills jag vet exakt hur lång den är och kan anpassa klackarna efter det. Det här med klacken är lite svårt. Borde man ha lite bredare klack om man ska gå delvis på grus? Hur tänker ni andra? Jag har hittat mest skor med smal klack.
Tänkte inteha nån klack på skorna alls faktiskt.
Vill gärna ha lite plattare skor efersom jag är så dålig på att ha klackskor.....
Ja nu går tiden fort, känns som man pysslar varje kväll med nåt, nu är man inne på festprogrammet
Tidsmaksin; Vad roligt för dig, ännu en sak att checka av.
Miss Moneypenny; Jag ska vänta med skor jag också tills jag fått klänningen. Men lite lagom klack sådär en 5-6 cm. Brukar inte ha högre annars o vill känna mig bekväm, hela dagen. Jag vill gärna ha lite bredare klack själv. Ingen stilett iaf. Men det borde väl komma in mer o mer såna sko alternativ nu när våren närmar sig? Annars har de urval också på "Brandos" på nätet vet jag. Har spanat in ett par i rosa nyans där.
Nu har jag hittat ny frisör - så skönt! Han gjorde min bästa vän/tärnas hår på hennes bröllop och det var så himla fint! Så jag känner mig mycket lugnare nu!
Hämtade även vigselringen igår... den är bara SÅ fin. Vill ha den på mig nu! Ja, alltså jag vill att det ska vara dax för bröllopet nu så att jag kan få ha den på mig! Har inte provat mer än att den passade i butiken och sedan har den fått ligga nedpackad i sin lilla låda!
Vad skönt xmarsan, bara att bocka av det på "att göra listan" nu då...
Vi hade den turen att vi hittade våra ringar direkt, ska snart beställa dom...
kul med ny frisör
Vad roligt! Men lite "jobbigt" att ha ringen där i en låda och inte få ha på sig den :) Jag väntar också på att vigselringen ska bli klar. Dessutom har guldsmeden min förlovningsring också för att man ska matcha den med vigselringen..så jag har ingen ring alls just nu :(
Just nu har jag lite ångest för att budgeten spricker. Vi har ju pengarna så det är egentligen inga problem utan mer en moralisk fråga som "är det galet att lägga så här mycket pengar?" Omgivningen verkar tycka det.. Hur resonerar ni andra för slippa ha ångest över hur mycket pengar som bränns? Typ att det är en investering i förhållandet och sånt eller?