Juni 2009 Nr 3
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Och nu har vi också fått svar! Men de hade inte fått in namnändringsblanketten stod det.. Blev förvirrad, måste ringa och checka!
Tack för alla svar
Jag skulle gärna vilja ha kallor, är det säsong för dom i juni? (19:e)
Jag ska iväg till en florist nu till veckan så vi får se vad denne säger
Nu är jag mitt uppe i att tänka på ljusen till borden. Vi kommer förmodligen ha långbord där det får plats 6 personer vid varje bord. Hur mycket ljus ska man ha?! Det är ju i juni som sagt så man får ju inte riktigt effekten, men det är ju fint. Helst vill jag ha både antikljus, blockljus och värmeljus... Hur ska ni göra??
Vad ligger priserna för brudbuketter på ungefär? Jag har inte kollat upp detta alls.. Är så kallade droppformade buketter dyrare? Jag har satt av 1000 kr i budgetn för brudbukett, det borde jag väl kunna få nåt fint för väl?
Min kommer kosta ca 1000-1500:- , se galleri. Tror att droppformade är dyrare...
Miss Moneypenny skrev 2009-03-23 08:42:39 följande:
Dukningen står restaurangen för, så jag hoppas de gör något fint...
Lät fint med tre olika sorters ljus, kan inte bli för många! Visst är det ljust i juni men det kan ju vara mulet(hoppas inte) och när det blir kväll så blir det ju mörkt!
Jag tror att det blir fint med ljus ändå. De är ju prydnader i sig vare sig de är tända eller inte.
Min m2b vill veta vad jag önskar mig i morgongåva. Smycken är ju aldrig fel tycker jag...
Vad önskar ni er i morgongåva?
Vi har bestämt att vi inte ska köpa något till varandra!
Vi ska ju gifta oss och därmed lagt ut en MASSA pengar på festen. Så vi klarar oss utan present!
Samma här!