• laris

Juni 2009 Nr 3

Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här

• Svar på tråden Juni 2009 Nr 3
  • 090619

Vilken himla bra idé.. kommer nog härma er :)

Miss Moneypenny skrev 2009-03-11 13:00:55 följande:

Vi önskar oss också bidrag till bröllopsresan, men eftersom så många tycker att det är lite tråkigt har vi lagt in "aktiviteter" också alltså typ spa-behandling och utflykter på den hotellanläggning vi ska bo på.
  • Miss Moneypenny

Ja, det känns som att det är roligare för folk att ge än pengar. Det enda är väl att det kanske inte är särskilt billigt..

090619 skrev 2009-03-11 13:38:25 följande:
    Vilken himla bra idé.. kommer nog härma er :)Miss Moneypenny skrev 2009-03-11 13:00:55 följande:
  • MulleNuh

Vi har faktiskt varit tråkiga nog att önska oss pengar. Vi har suttit och funderat och funderat.. Det ska ju vara till vår resa, och er idé är ju superbra! Men vi har inte boka vår "riktiga" resa än utan bara en kortis vi gör i samband med bröllopet..

• nni
    MulleNuh skrev 2009-03-11 15:26:09 följande:
    Vi har faktiskt varit tråkiga nog att önska oss pengar. Vi har suttit och funderat och funderat.. Det ska ju vara till vår resa, och er idé är ju superbra! Men vi har inte boka vår "riktiga" resa än utan bara en kortis vi gör i samband med bröllopet..
    Vi har önskat oss pengar till resa som går till USA och Mexico. Det e det enda vi önskar oss. Men ombedjer inte andra presenter. Ska vara upp till gästen vad hon/han vill ge oss.
    Vår toastmadame tar hand om ett konto där man får lägga in en valfri summa till resan.
  • nni

Just nu försöker jag hitta en Makeup-artist förresten. Det e det jag vill boka nu härnäst. Snart prova klänning som gäller också!!

• Miss Moneypenny

Ska du göra hår och smink på samma ställe? Om inte så verkar ju många rekommendera Make up store för då får man köpa produkter för den summan man handlar för.

Själv ska jag göra både hår, smink och naglar på samma ställe i katrineholm. Jag hoppas det blir bra..

nni skrev 2009-03-12 12:46:14 följande:
    Just nu försöker jag hitta en Makeup-artist förresten. Det e det jag vill boka nu härnäst. Snart prova klänning som gäller också!!
  • nni

Miss Moneypenny skrev 2009-03-12 12:56:54 följande:

Ska du göra hår och smink på samma ställe? Om inte så verkar ju många rekommendera Make up store för då får man köpa produkter för den summan man handlar för.Själv ska jag göra både hår, smink och naglar på samma ställe i katrineholm. Jag hoppas det blir bra..
    Nej, jag får försöka hitta en makeup artist som e frilansare!? För så slipper man åka runt till olika ställen o man kanske kan ha frilansaren hemma hos sig eller hos en kompis. Och byta om där också till klänning. Det som jag hört är att om man bokar Makeup-store så måste man åka dit o sminka sig!? O Makeup-store finns inte ens här där jag bor...
    Har frågat en bekant som e makeup artist, väntar på svar från henne nu...
    Tack
  • Tidsmaskin

Det låter jätteskönt att få bli sminkad hemma!

nni skrev 2009-03-12 13:02:08 följande:
    Miss Moneypenny skrev 2009-03-12 12:56:54 följande:
    Nej, jag får försöka hitta en makeup artist som e frilansare!? För så slipper man åka runt till olika ställen o man kanske kan ha frilansaren hemma hos sig eller hos en kompis. Och byta om där också till klänning. Det som jag hört är att om man bokar Makeup-store så måste man åka dit o sminka sig!? O Makeup-store finns inte ens här där jag bor... Har frågat en bekant som e makeup artist, väntar på svar från henne nu...Tack
  • MulleNuh

Jag är tacksam för att jag gör mitt smink själv faktiskt...

• Tidsmaskin

Apropå bröllopspresenter så har vi också önskat oss bidrag till resan. Men vi har en del annat också på listan. Folk brukar gillar att ge saker vet jag av erfarenhet. : )

Svar på tråden Juni 2009 Nr 3