Juni 2009 Nr 3
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Vilken himla bra idé.. kommer nog härma er :)
Miss Moneypenny skrev 2009-03-11 13:00:55 följande:
Ja, det känns som att det är roligare för folk att ge än pengar. Det enda är väl att det kanske inte är särskilt billigt..
Vi har faktiskt varit tråkiga nog att önska oss pengar. Vi har suttit och funderat och funderat.. Det ska ju vara till vår resa, och er idé är ju superbra! Men vi har inte boka vår "riktiga" resa än utan bara en kortis vi gör i samband med bröllopet..
Just nu försöker jag hitta en Makeup-artist förresten. Det e det jag vill boka nu härnäst. Snart prova klänning som gäller också!!
Ska du göra hår och smink på samma ställe? Om inte så verkar ju många rekommendera Make up store för då får man köpa produkter för den summan man handlar för.
Själv ska jag göra både hår, smink och naglar på samma ställe i katrineholm. Jag hoppas det blir bra..
Miss Moneypenny skrev 2009-03-12 12:56:54 följande:
Det låter jätteskönt att få bli sminkad hemma!
Jag är tacksam för att jag gör mitt smink själv faktiskt...
Apropå bröllopspresenter så har vi också önskat oss bidrag till resan. Men vi har en del annat också på listan. Folk brukar gillar att ge saker vet jag av erfarenhet. : )