• laris

Juni 2009 Nr 3

Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här

• Svar på tråden Juni 2009 Nr 3
  • Miss Moneypenny

Vad bra att ni sa det där med hindersprövning. Ska ta och skicka in idag.

Ja, visst känns det som tiden bara springer iväg och snart är det dags. Någon mer som är stressad? Vi har så himla mycket kvar känns det som..

• GlamourKitten

Nu har vi köpt ringar, och fixat vigselförrättare
    Så det börjar ordna upp sig! Men mycket kvar fortfarande...
    Ska skicka in namnblanketterna osv idag.

• MulleNuh

Nu har vi köpt m2bs kläder. Valt meny och lagt upp "schema" för kvällen.
    Känner mig rätt lugn nu.. Nu är det bara min klänning jag måste få..

• Miss Moneypenny

Låter skönt att ha allt under kontroll!

Vi ska skicka ut inbjudningarna den här veckan och det ska bli skönt att ha det gjort.

• 090619

Jag vill också känna mig lugn men icke... Hinderprövning och namnbytes lapp inskickade och jag ska också skicka inbjudningarna denna vecka förhoppningsvis, en vän hjälper oss med att trycka dem och det har tagit lite längre tid än vad jag önskat men det är svårt att tjata och det är ju gratis..

• Miss Moneypenny

Ja, man vill ju inte vara en galen bridezilla som tjatar när folk är snälla och hjälper :)

Men ni har över tre månader kvar så det är ju lugnt om ni skickar dem om nån vecka.

090619 skrev 2009-03-09 15:28:50 följande:
    Jag vill också känna mig lugn men icke... Hinderprövning och namnbytes lapp inskickade och jag ska också skicka inbjudningarna denna vecka förhoppningsvis, en vän hjälper oss med att trycka dem och det har tagit lite längre tid än vad jag önskat men det är svårt att tjata och det är ju gratis..
  • LirreMagic

Stressad? Jo börjar bli det nu. Men jag vet inte riktigt över vad ;) Vi skickade ut inbjudningarna nu i helgen och nästa vecka ska vi ut och leta tärnklänningar och helgen efter det är det dags att leta efter m2bs kläder. Känns som att varje helg innehåller minst en bröllopsplaneringsgrej.

• xmarsan

Idag ska tärnklänningarna och näbbklänningen dyka upp med DHL-paket... så nervös!

• nni

Hej alla!
    Kul att se men samtidigt stressat att se, hur långt ni kommit! Härnäst ska vi fixa kläder.
    Hur lång tid tar Hindersprövning att få bekräftad?? E det något annat man bör tänka på nu en tre månader innan bröllopet, alltså juridiskt sätt...?

Svar på tråden Juni 2009 Nr 3