• laris

Juni 2009 Nr 3

Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här

• Svar på tråden Juni 2009 Nr 3
  • first lady

nni- ligger i östergötland, lite långt att åka kanske

• Miss Moneypenny

Jättefin klänning! Jag tror aldrig jag sett en Lilly-klänning som inte varit fin. De gör snygga saker! Jag tänkte åka dit och kolla på smycken, jag hoppas det finns lite.

Jag har fått ett värsta tipset på skor från en annan BT-medlem. Bara 249 kr, underbart! Bild finns i galleriet. Det är de första skorna man ser.

nni skrev 2009-03-30 12:09:39 följande:
    Nu väntar jag kommentarer om min klänning lite... tss tss
  • MulleNuh

jättefin!!!

nni skrev 2009-03-30 13:48:24 följande:
    first lady skrev 2009-03-30 13:29:38 följande:
    Okej, vet inte var det ligger. Nära skåne?? MulleNuh; länkat o länkar gärna igen www.lilly.dk/Default.aspx
  • xmarsan

Miss Moneypenny skrev 2009-03-30 14:58:17 följande:

Jag har fått ett värsta tipset på skor från en annan BT-medlem. Bara 249 kr, underbart! Bild finns i galleriet. Det är de första skorna man ser.
    Var fanns dessa att få tag på för det facila priset?! Finns det andra modeller också?
  • Miss Moneypenny

De finns här:

www.halens.se/ProductPage.aspx&mid=19&sort=0&dir=1

Jag har aldrig handlat där förut men de hade faktiskt en del fina skor rill bra priser. De här gillar jag också, även om de inte är några bröllopsskor direkt:

www.halens.se/ProductPage.aspx&oc=4

xmarsan skrev 2009-03-30 15:40:25 följande:
    Miss Moneypenny skrev 2009-03-30 14:58:17 följande:
    Var fanns dessa att få tag på för det facila priset?! Finns det andra modeller också?
  • nni

Miss Moneypenny; Jag håller med, gillar Lilly. Men denna mest, haha. Tack.

MulleNuh; Tack för responsen

• Twixiee

Hej, jag slänger ut en fråga här, vet inte riktigt vart jag ska ställa den Men, hur ska besticken ligga bredvid tallriken? Vilket är rätt? Gaffel till höger, kniv till vänster eller tvärtom? Och så skeden till desserten, vart lägger man den? Vi har ingen förrätt utan öser på med huvudrätten på en gång

• MulleNuh

I morron eller på onsdag lägger jag ut bild på min klänning!! Usch va jobbigt det känns.. Det känns som den kommer vara HELT fel igen!!!!

• Nova08

Mycket fin, jag älskar Lilly-klänningar! Dock köpte jag själv en Bella...;) Ska den vara vit eller ivory?

nni skrev 2009-03-30 12:09:39 följande:
    Nu väntar jag kommentarer om min klänning lite... tss tss
  • Flisa80

Miss Moneypenny skrev 2009-03-30 09:13:49 följande:

Det kommer blir jättefint verkligen! Vad bra du passar i klänningen!
    Tack så mycket, vad snäll du är!
Svar på tråden Juni 2009 Nr 3