• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Bauti

????????????????????
    b 29;
    Undra vad det kom ifrån??????

• Linum

Underbart väder!!!

Blir en promenad i en skog någonstans idag.

Glad lördag!

• Carma07

♥♥♥♥♥

Underbart väder idag. Får väl inte hoppa över dagens tre positiva bara för att det är helg.

1. Uuuuuuunderbart väder idag.
    2. Min snuva så gott som borta.
    3. Känner mig för tillfället ganska pigg.

Ska gå bort en sväng till affären. Min mens har kommit tillbaka så jag behöver fylla på det förrådet.

Kollade precis ut lite mer ordentligt. Himlen är ju alldeles klarblå idag. Tänk vad glad man blir på en gång man får se lite färg och solljus.

Hoppas ni alla får en trevlig helg och mysig alla hjärtans dag. Jag och lilltjejen är själva hemma så vi får mysa så gott vi kan ändå.

• Linum

Glömde ju de tre positiva..

1. Vackert väder
    2. Lördag
    3. Vi städar och gör fint

• Bauti

Ja just det. Dom där tre possetiva....

1. Har ett nystädat hus
    2. väntar på att tjejligan skall komma på middag
    3. Maken är i Val d'lsere

• Frujj

Hej och trevlig lördag!

Mina dagens tre positiva:
    1. Jag bara äääääääääälskar det här vädret. Det gör mig glad när jag ser att det är -10 ute, solen strålar, himlen är knallblå och träden är vackert frostiga.
    2. Morgonens bråk med stora E fick henne att äntligen ringa en kompis o hitta på nåt. YeaH! Fast jag har ändå bestämt mig för att ta tag i problemet med professionell hjälp.
    3. Jag håller på o bakar en hjärtformad tårta med moussefyllning. Än så länge verkar det gå vägen. Blir slutresultatet godkänt så kommer en bild på bloggen. Fast svåraste momentet återstår... att färga in sugarpaste...

• Bauti

Hej
    Idag finns det inga tre positiva.
    Är bakis

• Nibla

Dagens tre positiva:

1. Ligga och dra sig i sängen och titta på skidskytte
    2. Promenad i soldiset
    3. Besök av bror+fru, de ser ut att må mycket bättre. De gråter i alla fall inte hela tiden längre.

• Carma07

Idag har jag funderat länge och väl innan jag om möjligt hittat tre positiva. Men här kommer dem.

1. Min sötaste lilla dotter.
    2. Fick sällskap av min bror idag när jag är ensam hemma och inte kry nog att ge mig ut själv.
    3. Snart redo för sängen.

• Ab fab

God morgon
    fantastisk helg. Nu väntar jobb...

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas