• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Carma07

Tezz: Wow, vilka tårtor. Snacka om konstverk.

• Ab fab

Vi lever efter devisen- what goes around comes around. Självklart att hjälpa om vi kan!

Tezz- vilken underbar listfixare du är!

• Carma07

Nibla: Kom på att vi har en kökslampa också. Det är klart man hjälper till så gott man kan i ett sånt här läge. Och så kommer ju sakerna man samlar på sig till användning också.

• Bauti

Nibla. Jag har en lägenhet (trea) i Kallebäck om dom behöver.

• Nibla

God morgon!
    Bauti, de har redan en lägenhet som de fått av Länsförsäkringar.
    Har du förresten inte fått sålt den än?

Idag är vi uppe tidigt, vi ska till svärmor/farmor idag och mysa. Först ska vi till Eriksberg och hämta sushi, har suktat efter deras sushi ett bra tag nu. Den som finns här i förorten går inte att mäta sig med Eriksberg, tyvärr!

Igår fastnade jag framför ett program på TV400. Det hette Dr 90210 och man fick följa ett gäng plastikkirurger i Beverly Hills. En av dem höll "Botox-partyn" hemma hos folk, där man fick spruta in lagom dos i läpparna, pannan eller var det nu behövdes. Ungefär som ett Tupperware-party fast med Botox. Sanslöst!
    Sen var det en 19-årig tjej som gjorde en blygdbensfettsugning. Det ni!

• Ab fab

tjingelin

nibla- försökte lämna kommentar till din blogg men det funkade inte... det fröken L gör på första bilden kallas på yogaspråk happy babay pose- passande

tränade core igår. sen blev det veckohandling o räkfyllda crepes hemma. idag skall jag jobba till 12, ett besök på skönhetssalong o sen hem för att städa lite. AW med herr R ikväll. Tror det blir på lokala krogen vid sjön

• Nibla

Ab,
    Märkligt, det är fler som säger att de har problem att kommentera bloggen.....
    Låter skönt att bara jobba till lunch och sen ha lite "me-time". Ja, kanske inte städningen då....

• Ab fab

Fas städningen är inte så avancerad. Skönt att skrutta omkring sjävl i huset.-)

Hur var det med din bror?

• Frujj

Godmorgon!
    Igår eftermiddag åkte jag med lille O och mellan W till K-backa där stora E var hos min mamma och så gick vi hela högen till Kungsmässa. Det var ett äventyr i sig. Var nog mer upptagen av att ha koll på att jag inte tappade bort mina barn än o shoppa, men jag lyckades iallafall fynda på POP o hittade en amningsbh till mig och ett par byxor till E. Den egentliga anledningen till att jag ville gå i affärer var att JAG behövde byxor... haha men det får väl bli en annan gång.

Nibla: Jag kan ta en titt på våran vind också och se vad vi har, hur är det med storlek på dom två små? Kan hända det finns utrensade storlekar här!

Missade visst all mailväxling igår, så jag hade sisådär en 30 nya mail när jag kom hem

• Frujj

Mina dagens tre positiva:

1. Har sovit ganska bra, lillebror åt kl 01 och vaknade sen inte förrän kl 6.
    2. Det är härligt vinterväder idag! (igen )
    3. Hmm

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas