Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Carma: Gärna... eller varför inte en baby-babblar dag?
Nibla hur har du det i ditt schema?
Jag kan ses på onsdagar eller fredagar, men inte nästa onsdag för då ska jag träffa en annan kompis. Kan ju iofs skippa sångstunden nån gång, den är på tisdagar.
Tisdagar kan inte jag heller, då är det babysim. Men onsdag 25e?
Tar det på mailen istället
Då ska jag slutföra min dagens tre positiva.
Nr 3. Vilket uuuuunderbart väder det blev lagom till promenaden.
Plus en bonus
Nr 4. Idag kom min stämpel som jag har fyndat på Tradera.
Typiskt att det blev så fint väder när vi bestämt oss för att stanna inne. L har sovit i två timmar snart medan jag inventerar källaren, hjälp vad grejer vi har!
Hittade i alla fall följande till brorsan:
6 vinglas
10 dricksglas
4 caféglas
6 kaffekoppar på fat
Ett dussin bestick (gafflar, knivar, matskedar, teskedar)
Ett överkast
En skärbräda
En DVD-spelare
En fönsterlampa
En smörgåsgrill
12 mattallrikar
2 temuggar
Och kläder till svägerskan. Kläder som jag hade under min "smala period" som jag inte velat slänga om-ifall-att........
Nibla: Om din bror vill ha ett, så har jag ett gammalt köksbord som de kan få ifall de behöver. Inte mycket för världen, men funkade bra när vi bodde i lägenheten!
Hittade en sida med supercoola tårtor! Titta in på www.gunillawall.se Synd att hon inte är från Göteborg.
Nibla igen: Va duktigt du e som gått ner alla grav.kilon plus lite till! *wow* Har du kört nått speciellt, extra träning eller tex. GI eller annat?
Nibla- vilken viktnedgång. Snart kan du ha dina smal-kläder igen
Nej, jag kör ingen speciell diet utan har bara börjat tänka en extra gång innan jag fikar, innan jag tar mat en gång till (är jag hungrig eller äter jag bara för att det är gott?), går raska promenader, etc.
När jag slutar amma tänkte jag gå med i viktkoll.se. Har som mål att komma i mina "smal-jeans" när jag fyller 30!
Nibla: Kom precis på att vi har en micro de kan låna av oss. Ska ner senare idag när lilltjejen sover vad vi har.
Tack alla för att ni är så snälla! Jag ska prata med brorsan ikväll och kolla vad de har och inte har än så länge.