• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Frujj

nu ska vi äta potatis och purjolökssoppa och pannkakor efteråt!
    Ha en skön kväll!

• FruTez

Kan man få skriva 3 negativa också?

1. Jag är iskall om händerna
    2. det är bara måndag idag
    3. min stackars gubbe är förkyld!

Minst 3 positiva och Max 3 negativa! Va sägs?

Tre positiva:

1. 5 min kvar av arbetsdagen
    2. Jag får snart träffa älsklingen
    3. jag har fortf. fluffigt hår!

Kram på er girls!

• Carma07

Frujj: Nästan grattis idag då.

En negativlista hade jag nog kunna fylla ordentligt känner jag. Och mina tre positiva värker fortfarande inne någonstans, men får väl göra ett försök.

1. Om jag känner efter ordentligt så känner jag mig lite piggare idag.
    2. Hyfsat väder idag.
    3. Har fått iväg ett brev idag som jag har tänkt på ett tag.

Sådärja.

• Frujj

Carma: Skönt att få iväg sånt man funderat på ett tag. Jag brukar ha "att-göra-listor" som jag prickar av på, skriver om och prickar av på igen
    Inte konstigt man är stressad kanske...

• Carma07

Frujj: Jag med. Men av någon anledning är det mycket lättare att skriva listan än att bocka av.

• Frujj

Ja de där listorna kan bli väldigt långa och pretentiösa (heter det så) ibland.

Bauti: Hur är det med dig, du har väl inte kokat bort? Hoppas blodtrycket har gått ner och att du har fått en lugn eftermiddag.

• Bauti

Hej
    Inte min dag idag

Nu är fan på tapeten alltså.
    Vi har haft inbrott i huset.
    Larmet gick kl 18.35 till min mobil, så jag åkte hem. Tänkte att det kan ju inte vara inbrott, säkert bara larmet som har fått sig ett spel. Men ack så fal man kan ha.
    När jag kom hem så var bakdörren uppbruten. Och då har larmet börjat tjuta. Dom blev antagligen skrämda för min dator (som skall gömmas så for jag lämnar hemmet hedanefter) stod kavar och den står 2 m från dörren.
    Men allt detta jobb med försäkring (redan ringt), polis (har varit här), låssmed.
    Låssmeden var här och bankade igen dörren provisoriskt. Han kommer i morgon och skall fixa en ny dörr.
    Men hur kul blir det att sova själv här hemma!?!

Så detta är inte min dag!

• Carma07

Usch, Bauti. Verkligen inte din dag. Förstår att det känns läskigt att sova själv hemma. Men de har gått tomhänta därifrån?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas