• viktualia

Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!

Minsann! Inte kan vi lägga ner än eller?!?! Nääeee... tänkte väl det!!

Här kommer tråd nummer 11 och det är bara att fortsätta diskuteras livets väsentligheter. Så fortsätt babbla nu, kära bruttor!

Vintips, matlagningsmysterium, byråkratdjunglar, resor, relationer - jaaa visst.. allt ryms ju här!

• Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
  • MuffinsTönt

Är det nån som kollar på Let´s Dance? Guud va Magnus är HOT. Vilken snygg rumpvickningar den björnen kan göra. Ännu en anledning till grabben att hänga på gymmet. Vill ha en sån go rumpa o klämma på!

Morgan är min favorit annars. Tänker på Tippen varje gång jag ser honom. Min allra favoritaste sommarprogram.

• viktualia

jag har inte ens koll på min normaltemp... fniss fniss.. däremot börjar jag närmar mig mensdax eller möjligen dags att ta gravtest...

• nennesjuttioåtta

muffin
    tempen sjunker ju inte förrän du får mens (eller dagen innan?!) och jag har över 37 ibland men jag ligger överlag rätt högt så för mig är det inget konstigt. Jag känner mig inte varm men däremot tycker mannen att jag känns mycket varmare (så då får man inte sova lika nära).

• MuffinsTönt

Vickan, håller tummarna för + tecken.

Nenne
    idag sjönk den faktiskt ner till 36,8. Kommer idag eller imorrn då. Intressant det här!

• MuffinsTönt

Nu har jag sett Barnhemmet. Fy va hemsk! Tragisk historia med sorglig men bra slut. Nån som sett den?! På tisdag ska jag på förhandsvisning av Mammut. INGEN ANING om handlingen så det ska bli extra spännande. Luca Modysson är ju känd för sina filmer.

• anne på grönkulla

vickan, "grejen" är ju att "normal" varierar över menscykeln. Men kollar man inte regelbundet så är det ju omöjligt att veta. Själv är jag nästan aldrig uppe på 37 t ex.

Film? Kul!

• viktualia

då blir det ju ännu rörigare.. äsch.. jag brukar fatta om/när jag har feber.. utan att kolla tempen...

• MuffinsTönt

Vickan
    Haha, så tänkte jag också förut. Är jag varm så är jag sjuk. Hade inte ens en termometer hemma.

Imorrn ska jag gå på förhandsvisning av Mammut. Spännade! Speciellt när jag inte ens har läst om handlingen. Filmnörd som mig tittar på allt. nästan

• MuffinsTönt

Ingen mens här. Vickan och Nenne, kan ni inte skicka henne med expressflyget? Jag kom på en sak, jag har inte haft (lr 1-2ggr) fått mens under natten. Alltså vaknat med en blodpöl o förbannat varför man inte orkade sätta på trosskydd. Harn i haft det? Är det ngt kroppsligt?

• anne på grönkulla

Jo, oftast känner man ju när man har feber - absolut! Men de vanliga svängingarna över månaden känner inte jag av iallafall.

Muffin, hur menar du. Brukar du få mens på natten eller?

Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!