• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • BrudSommar2006

Lapinette, kan de säga om kvaliteten på äggen påverkas av vilken metod ni använt? Kan det ha blivit bättre kvalitet även fast det blev färre ägg av den här korta metoden eller är det helt slumen som avgör?

• Lapinette

Jag hoppades på 2 och maken på 3 men inte fasen hade jag i min vildaste fantasi trott att alla 5 skulle bli toppembryon. Har nu lovat maken att tänka positivt (påminn mig!!!).

• Fru E

GRATTIS Lappis!

Där ser du, du ska lita på oss

• BrudSommar2006

Aha, du har en poäng där, mer färgglada grönsaker åt folket! Fast de här antiinflammatoriska kryddorna, vitlök, ingefära och curry, var inte det saker du skulle undvika för att bli gravid enligt din akupunktör?

• Lapinette

Jag sa självfallet till läkaren att jag blev besviken sist jag var där, att det bara blev 5 istället för 10 ägg. Han svarade med att färre ägg är oftare bättre kvalitet. Som jag har fattat det så händer det ofta att folliklar återbildas och några enstaka "tar över" när man gör utan nedreglering och förmodligen så överlevde de starkaste.

• Lapinette

Absolut, här gäller det att må lite smårisigt ... vilket jag även är idag då min förkylning är åter . Ingen vitlök, curry eller chili, fast igår slank sweetchili och även ett glas vin ned .

• Fru E

Så då har det naturliga urvalet redan sällat bort de som inte är bra så ni bara får de i eliten

• Lapinette

Sen tror ju jag att akupunktur och ändrat levnadssätt har gjort kvalitén extra bra ... och så hade maken superspermier trots sin feber.

• fru AM

Lappis: Vilken underbar nyhet!!!!!! Du är vår TOPPHÖNA! Belönas med Ägg-gudinnan:
    Easter Eggs

Detta och BS:s diagnos (= icke framfall) har gjort att jag är så glad idag - trots magvärk!

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!