Bröstförstoring 13
Öppnar härmed en ny tråd där vi kan diskutera bröstförstoringar. Fortsättning på tidigare trådar så alla gamla som nya medlemmar är välkomna
Öppnar härmed en ny tråd där vi kan diskutera bröstförstoringar. Fortsättning på tidigare trådar så alla gamla som nya medlemmar är välkomna
kickan70, jag är 27. Jag har tänkt på det här med barn och frågat läkaren om det. Han tyckte att det inte var något problem...dessutom vet inte jag när jag kommer att vilja skaffa barn. Jag har tagit ett beslut efter många år övervägande och tänkande, och det känns såå skönt att jag äntligen vågar :) 47000:- är nästan lika mycket som mi op som ligger på 50000. Jag har tagit försäkring som täcker kapselbildning för 3000. Ingår det i ditt pris? Tycker nästan att det är bra att sova över (fast jag HATAR sjukhus)för då får man professionell hjälp i fall man behöver det.
Har aldrig hört om dubbelbröst och det låter inte alls roligt :( Jag är ju ganska platt och förhoppningsviss slipper det besväret, men ska nog fråga Charles om det också.
Har du bokat någon tid nu?
rosett, du anar inte hur mycket dina positiva ord betyder för mig! Jag fick jätte bra intryck av VK och nu tror jag absolut att allting kommer att gå bara bra. :)
Får jag fråga om du känner inläggen när du rör brösten? Jag är (bland annat :)) oroad för att min kille kommer att känna de och tycka att det avtändande. Han supportar mig för 100% och säger att han kommer att älska mig oavsett, men man vill ju gärna ha ett fungerande sexliv :)
Sitter nu och funderar på en bra förklaring på jobbet...vad har ni sagt till era chefer, tjejer? Meddelade ni långt innnan eller sjukade ni er samma dag? Vet inte riktigt hur jag ska göra.
Är fortfarande osäker ang. storleken, går runt och tänker på det hela tiden :) Hade inte tid för att sätta mig och formulera frågor för att skicka till läkaren.
Jag har en så himla platt bröstkorg, man ser typ revbenen.. är rädd för att jag ska se väldigt opererad ut... :S Är också nyfiken vad folk sagt till sina jobb, jag vill ju helst ha sjukpenning men inte berätta för någon om mitt ingrepp..hmmm
Jag har sett en del bilder på Natacha Peyre (självklart efter hon tagit bort en stor del av sina bamsebröst) och vet att hon har 350 cc och vi har ganska lika kropp.. Vad tror ni?
Hennes nuvarande ser fortfarande groteska ut till den kroppen.
Men de är inte onormalt stora??? Hon kanske framhäver dem mer än nödvändigt,
Jag hade lätt kontorsarbete på mycket konservativ arbetsplats.
Inget läge att berätta om någon skönhetsoperation där inte, eller att sjukskriva sig.
Tog planerad semester en vecka och tog det därefter väldigt försiktigt på jobbet. Hade stoppat upp bh:n ett halvår före så att skillnaden inte skulle synas. Dolde mig med svart/mönstrad blus och liknande. Förvillade med lång, svepande kjol, satte upp mitt långa hår snyggt eller gjorde något annat som drog blickarna till just det (och inte till brösten). Stora, läckra örhängen. Dock inga nya plagg eller något ovanligt. Tänkte bara till lite extra varje dag. Ingen märkte något.
Förstår att det blir mycket svårare för er som är platta och plötsligt får bröst.....
Swing, jag har alltid stoppat upp min bh som bara den :) Som de kommer nog inte märka någon större skillnad :)
Charles hade sagt till mig att ingreppet berättigade till sjukskrivning, men jag vet inte riktigt hur det funkar, måste man visa intyget på jobbet? Man kan ju i vilket fall som helst vara sjuk en vecka tror jag, utan intyg...om en vecka hoppas jag att kunna vara tillbaka, har ganska stillasittande jobb, inga tunga lyft och så.
Man kanske kan säga att man ska operera sig, men hitta på någon annan orsak...har inte kommit på vad det skulle vara i så fall...än. Vill helst spara semestern till bröllop, bröllopsresan och dylikt :)
Joseefiine, det är nog bäst att fråga läkaren om det! De har ju sett en massa bröst... Om man tittar på före och efter bilder på platta kvinnor så ser det inte "opererad" ut så jag tror inte att du behöver oroa dig!
Okej! Vill nämligen ha två bollar fastklistrade på mig.. :) Har man rätt till sjukpenning om man förstorar brösten också? Min kompis förminskade sina bröst pga. att hon fick ont i ryggen av dem och fick sjukpenning.. Känns ju som att det borde vara samma sak om man förstorar.. Vill bara inte säga det till min chef :S