Bröstförstoring 13
Öppnar härmed en ny tråd där vi kan diskutera bröstförstoringar. Fortsättning på tidigare trådar så alla gamla som nya medlemmar är välkomna
Öppnar härmed en ny tråd där vi kan diskutera bröstförstoringar. Fortsättning på tidigare trådar så alla gamla som nya medlemmar är välkomna
Fast du frågade ju om hur "vi" tyckte att Natacha Peyres bröst såg ut. Om du inte vill ha svar på en fråga så kanske du inte ska ställa den?
Mig veterligen får du ganska mycket tillbaka, som du förmodligen inte tänker på. Jag tycker att det är bedrövligt att utnyttja välfärdssystemet för att förstora tuttarna. Det finns så ofantligt mycket mer och viktigare saker som de pengarna kan användas till. Försöker man dessutom mygla sig till sjukpenning genom att undanhålla sanningen, så har man väl inte särskilt rent mjöl i påsen till att börja med?
Synd då att man kan få sjukpenning för en bröstforstoring - kalla mig vad ni vill men jag tänker uttnyttja systemet fullt ut!
Man kan ju stanna hemma en vecka utan sjukintyg och hitta på någon "bra" anledning.
Det var dock ingenting för mig, så jag tog semester. Är i princip aldrig sjuk (i så fall har jag 'sjuknärvaro' på jobbet) eller hemma från jobbet whatsoever. Att då ringa mig sjuk i en vecka skulle inte funkat, för det gick inga influensor på sensommaren. Fördel var att ingen undrade det minsta varför jag tog ännu en semestervecka en tid efter min vanliga semester.
Men har jag fattat det fel nu eller, det är väl självklart att man får vara sjukskriven när man går igenom en bröstoperation oavsett vilken sort.
MagicalBride: Tydligen inte för Molson..
Joseefiine; Nej fast det struntar jag i om man ska diskutera sånt här så måste man veta vad man pratar om
är man inte insatt så är man inte.