• Joseefiine

Bröstförstoring 13

Öppnar härmed en ny tråd där vi kan diskutera bröstförstoringar. Fortsättning på tidigare trådar så alla gamla som nya medlemmar är välkomna

• Svar på tråden Bröstförstoring 13
  • SunflowerA

Det var det Charles hade sagt till mig....ang. sjukpenning. Problemet är ju bara att jag inte heller vill säga det till min chef :)

• MolsonCanadian

Jo, till den kroppen ser de groteska ut.

Joseefiine skrev 2009-01-21 18:56:58 följande:
    Men de är inte onormalt stora??? Hon kanske framhäver dem mer än nödvändigt,
  • MolsonCanadian

Nej, du lider ju inte fysiskt av att ha mindre bröst. Betalar landstinget kostnaden för bröstförminskning beror det på det fysiska måendet. Inte på att man tycker att det är snyggare med mindre bröst. Dvs, man får inte sjukpenning för vanlig fåfänga, även om man ibland kan undra om inte det vore passande.

Joseefiine skrev 2009-01-21 20:16:17 följande:
    Okej! Vill nämligen ha två bollar fastklistrade på mig.. :) Har man rätt till sjukpenning om man förstorar brösten också? Min kompis förminskade sina bröst pga. att hon fick ont i ryggen av dem och fick sjukpenning.. Känns ju som att det borde vara samma sak om man förstorar.. Vill bara inte säga det till min chef :S
  • SunflowerA

Du behöver inte ta ut någon semester, sa läkaren, jag sjuksriver dig. Eller missförstår jag?

• Joseefiine

Om han bara skriver "du är sjukskriven" så är det lugnt men min chef kommer ju undra varför jag är sjukskriven och alla kollegor också.. Jag har iofs på senare tid känt mig dålig pga. stress på jobbet och jag har märkt att kroppen mår dåligt av det och det vet min chef om.. m

• kickan70

Sunflower A, om det blir kapselbildning så får man operara bort den och den operationen kostar 5000 kr. Har försökt att komma i kontakt med Gabriella. Men det är väldigt svårt att få tag i henne. Ska försöka igen imorgon och boka en tid för operation. Kirurgerna som operarar skriver ett sjukintyg vilket gör att man får sjukpenning. På pappret till din arbetsgivare så skriver de bröstoperation, vad för slags operation berättas inte. Vill ha en tid nu för att få det gjort. Är så trött på mina obefintliga tuttar.

• MolsonCanadian

Fast... ska man verkligen utnyttja välfärdssystemet och låta skattebetalarna betala för en sådan "sjukskrivning"..?
    Nu kommer jag aldrig operera brösten, men om jag hade gjort det, så skulle jag åtminstone inte låta andra betala för det.

• Joseefiine

MolsonCanadian: Här disskuterar vi bröstförstoringar och du verkar bara vara här för att klaga..?? Jag själv betalar ju skatt av en anledning, eller?? En stor del av min lön går åt till skatt så jag tycker inte det är mer än rätt att jag ska få lite tillbaka.

Svar på tråden Bröstförstoring 13