Bröstförstoring 13
Öppnar härmed en ny tråd där vi kan diskutera bröstförstoringar. Fortsättning på tidigare trådar så alla gamla som nya medlemmar är välkomna
Öppnar härmed en ny tråd där vi kan diskutera bröstförstoringar. Fortsättning på tidigare trådar så alla gamla som nya medlemmar är välkomna
Det är faktiskt jättesvårt att säga vilken kupa man får. Vad har du för omkrets? Jag är liten, bara c:a 160cm och väger 54kg, jag har 60 eller 65 i omkrets. Detta gör ju att jag har tex. 65E/F i bh. Visst låter det jättestort^^, det är det inte. Om du omvandlar till en "normal" 75 i omkrets så blir det bara C-kupa och det anses ju vara normen nuförtiden. Mina bröst är helt proportioneliga till min kropp och det är absolut inga bomber...
Jag var väldigt rädd att brösten skulle bli för stora till min späda kropp, men det ser bara fint ut. Jag la in 280cc runda hallongelé-implantat. Innan op hade jag väl 65B typ, dvs 75AA.
Så vad har du för omkrets? Mycket bröstvävnad? Breda eller smala axlar/bred eller smal nertill? Markerad midja eller rak?
OndaMamman, tack för det snabba svaret! Det går alltså knappt att förutse vilken storlek jag kommer få :( Är till skillnad från dig rädd att de blir för små...
Du kanske blir klokare om jag beskriver mig lite mer.
Jag har 75 i omkrets. Bröstvävnad är inte helt obefintlig :) Tror att jag har 50-80cc. Ganska breda axlar och "ordentliga" höfter med markerad midja :)
Joseefiine, nej tyvärr, jag har varit på på VK hos dr Charles och på Strandkliniken med dr Oya. VK såg betydligt bättre ut, fast kostar mer också.
Shakynose, men om man lägger in 320cc så borde det vara lika mycket oberoende av tillverkare? Eller missförstår jag?
Jag har också hört bra saker om Charles och kliniken liknade mer en lyxig SPA anläggning än sjukhus så det är ganska lugnande :)
Tänkte inte på mail...ska nog göra det och fråga!
Hej! Jag ska också beställa tid för förstoring. Funderar på Gabriella på Plastikkirurgikliniken på Sabbastbergs sjukhus. Liksom dig så blev jag nekad tillgång till plastikirurgiforum. Fast jag mailad till dem och bad om tillgång för att bli medlem. När ska du operara dig? Har du du utammade bröst( det har jag), jag är också fundersam över storleken. Var på konsultation hos Gabriella och hon föreslog 375cc, men det känns så stort. Är bredaxlad och har en v-figur. Vill inte ha jättetuttar. Sunflower- vi kanske kan hålla kontakten, när vi båda ska operara oss inom en snar framtid.
kickan70, jag håller gärna kontakten! Jag bokade op med dr Charles 26mars. Skrev också till plastikirurgiforumet och bad om att få bli medlem. Inget svar :) Det är ju väldigt viktigt att få stöd när man ska gå igenom sånt...
Jag har inga barn och väldigt små bröst i kombination med ganska stora höfter. Har velat att göra det länge! Ska du lyfta brösten lite också? Det här med storleken är väldigt svårt! Jag gjorde ristestet ett antal gånger men blev inte mycket klokare...ska nog skriva till läkaren och fråga vad han tycker om större inlägg.
Jag vet att Charles är känd för att inte lägga in för stora...Gabriella har inte jag hört något om tyvärr.
Åhh jag vill också vara med