• Joseefiine

Bröstförstoring 13

Öppnar härmed en ny tråd där vi kan diskutera bröstförstoringar. Fortsättning på tidigare trådar så alla gamla som nya medlemmar är välkomna

• Svar på tråden Bröstförstoring 13
  • Joseefiine

ELSI & LIRREMAGIC: Tack för omtanken :) Jag har funderat av och till många år och har läst på väldigt mycket. Jag är väl medveten om ev. komplikationer och vet att jag tar en stor risk men jag vil så gärna. Min bröst kommer inte växa mer då jag är ganska liten i kroppen också. Visst 70 B är en b-kupa men jag är så liten i kroppen så det liksom.. Försvinner. Har alltid tyckt att jag har haft för små bröst så jag är säker på att jag tar rätt beslut.

• elsi

Jag pendlade i vikt lite men några större bröst fick jag aldrig. Men lirremagic jag hålla med allt du säga. Jag var oxå ganska liten i kroppen, men jag fyllde inte en fodrad A. En kvinnokropp med en 11årings byst,.. inte snyggt...

Jag tycker du ska gör som jag gjorde. Gå ut och köpa en bh med den kupan du ville ha eller du tyvker passa, Fyll plast påsar (eller klipp av fötterna på strumbyxor) och fyll med ris. Stoppar den i behån och gå omkring, med kläderna på. Gör det hemma. När du gå ut på vardagen, (lätt nu med stora jackor) och ta av jackan och någon kommenera säg att du har köpt en gelé bh om du är generade.
    Du kommer att bli förvånade över tygnden och hur annorlunda kläderna sitter.
    Prova detta minst 3 månader. öka och minska mängde med 15ml. Det gör mycket skillnad.

Detta är ingen påhitt, detta råd komma från de flesta skönhetskliniker,

• Joseefiine

ELSI: Ja jag har provat riset och det känns bra.. Har dock bara provat hemma men ska väl ta steget att prova ha det när jag går på stan osv.. Skulle varit på konsultation på erikbergskliniken idag men fick förhinder.. Skulle behöva prata med någon känner jag.

• Joseefiine

ELSI: Har du förstorat dina bröst?

• Swing

Joseefiine: Elsi har förstorat sina bröst. Eller snarare skaffat bröst, för innan hade hon absolut inga. Vi har träffats, så jag vet.
    Om du Elsi läser detta, så kram på dig och lycka till med allt framöver! Samma sak till er andra två. (Ni vet vilka ni är, om ni fortfarande finns här på sidan!)

• Joseefiine

SWING: Aha okej :) Såg att du var en flitig på att skriva i tidigare trådar.. Hur länge har du haft dina implantat?

• MulleNuh

Fast 85G är ju kanske inget man lägger in frivilligt?! Låter otroligt jobbigt!!

Jag själc skulle dock ALDRIG kunna lägga in något alls trots att jag har små bröst.

För många risker.

olgsof skrev 2008-11-12 15:49:48 följande:
    Ingen erfarenhet av erikskliniken.Men en fundering varför förstora? Jag själv har 85 G o jag kan säga det är tungt för ryggen o man hitter inte lätt bh i rätt storlek heller,det andra det sitter inte i brösten vad killar vill ha i första hand.............
  • elsi

Hej... ni har fått svar ville bara tillägger.. Jag hade inte små bröst, jag hade nästan inget.
    och hade kämpat med Brava som gav mig ca 30ml extra

Svar på tråden Bröstförstoring 13