• SweetSun

Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..

FIKAAA!! 23 oktober vid 18-tiden hos artist:

typ vitchokladpaj eller äppelkaka hos artist, vad röstar ni på? (med glass till sweet sun såklart)

Artist
    Angelica
    Skille
    Sweetsun
    Tx2
    Carolina1979 (ev) - röstar på vitchokladpaj, är allergisk mot äpple

taco och tequila hos baver!

Fre 31/10
    Tx2
    MD2009
    sweetsun
    Skille
    Artist
    Carolina1979
    Baver
    Angelica dricker dock inte tequila men jag fixar med mig ngt så jag blir fnissig o rolig

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..
  • skille

smink/dessert/dessertvinskväll?? (alla tar med sin dricka?) hos Sweetsun (långt bort i skogen) den:

15nov
    artist
    sweetsun
    (Tx2)

19nov
    sweetsun
    Skille

20nov
    sweetsun
    Tx2
    Skille

21 nov
    (artist)
    (Tx2)
    sweetsun
    hummle
    Skille

22 nov
    artist
    sweetsun
    Skille

28 nov
    sweetsun
    Tx2
    Skille
    och lusse/julimusti/glöggkväll hos Tx2 (inte i skogen men ännu längre bort på 45:an) den

8 dec
    artist
    Tx2
    sweetsun
    hummle
    Skille

9 dec
    artist
    Tx2
    sweetsun
    hummle
    Skille

10 dec
    artist
    Tx2
    sweetsun
    hummle
    Skille

11 dec
    artist
    Tx2
    sweetsun
    hummle
    Skille

• skille

Jeg dør her! jeg trenger dårlig humor, kaffe og bryllups snakk NÅ!!!!!!!!!!! hehe

• Tx2

Ich auch! Vilken dag blir det hos SweetSun?

• SweetSun

det verkar inte bli så många, jag vet inte men md2009 och baver, vart har de tatt vägen?? å danielaa, hon har inte skrivit upp sig på något..?

• Tx2

jag kan kanske smätta iväg något sms i em till dem o kolla läget. Md2009 brukar ha svårt på vardagarna, baver har börjat plugga igen o danielaa vet jag inte. saknar angelica oxå.

• SweetSun

ja skriv nån rad och checka! vore skoj om de iaf tittat på listan och se, både den hos mig och dig.

Hur är det annars kan du den 21:a?

Artist - kan du den 21??

• Tx2

Jag kan nog den 21 men det får inte bli sent för mig i så fall.. Skall träffa Lena på lördagen el söndagen och det vet jag först på måndag. Behöver vara pigg så att jag kommer ihåg alla smarta frågor som skall ställas.

• SweetSun

tx2; det förstår jag! men vi kan ju vänta till på måndag och se då, för innan verkar det ju inte vara nån direkt som kan..

Ocj även om det blir en fredag behöver det ju inte bli alkohol i bilden Det kan ju bli en vanlig fika för det!

• Myrmor

Jag kan den 21:e, men samma här, det blir inte sent (farmor och farfar sitter barnvakt, och de måste åka hem 10 mil på kvällen

• SweetSun

artist, det är ok, men kan ni stanna ett par timmar är det ju ok!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..