• SweetSun

    Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..

    FIKAAA!! 23 oktober vid 18-tiden hos artist:

    typ vitchokladpaj eller äppelkaka hos artist, vad röstar ni på? (med glass till sweet sun såklart)

    Artist
    Angelica
    Skille
    Sweetsun
    Tx2
    Carolina1979 (ev) - röstar på vitchokladpaj, är allergisk mot äpple

    taco och tequila hos baver!

    Fre 31/10
    Tx2
    MD2009
    sweetsun
    Skille
    Artist
    Carolina1979
    Baver
    Angelica dricker dock inte tequila men jag fixar med mig ngt så jag blir fnissig o rolig

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..
  • baver

    hej! jag har inte förvarnat grannarna....ngn gång är det ju min tur att springa i trapphuset mitt i natten...

    tx2- kom absolut när du känner! jag tror att jag kommer irra runt som ett yrt höns här hemma för att få fram allt.. och artist med!

    kom påå att jag inte har några shotsglas (!) men jag handlar nog lite plastglas för de lär väl gå åt till jelloshotsen hehe

    hoppas alla som ska ha har fått ett mail nu, annars får ni höra av er. vi syns på fredag!!

  • SweetSun

    åter till problemet.. hur gör vi med maten? tänkte bara så vi har det klart för oss till imorgon..

  • Myrmor

    Baver sa att hon skulle fixa maten, du tar tequila, skille jelloshots, jag tar med ett par flaskor vin och lite godis/snacks? Carolina kommer nog inte, kan någon inboxa henne och kolla om hon känner sig lite sugen på partykväll? Annars kan väl alla plocka med nåt gott att mumsa på/dricka, så lär vi rulla hem nerför backen allihop sen . Eller vad säger du baver; det är du som är värdinnan .

    SweetSun skrev 2008-10-30 10:06:11 följande:


    åter till problemet.. hur gör vi med maten? tänkte bara så vi har det klart för oss till imorgon..
  • SweetSun

    ok känner baver att hon vill fixa maten så visst!! Jag är bara lite så där kontroll-nojig med att det blir rätt

    ( hur ska jag bli när bröllopet närmar sig??)

  • baver

    ah det låter som en fin ide. jag kollar carolina en extra gång så jag vet om hon kommer. ha det gott mina kontrollfreaks

  • MD2009

    Hej!! Ser fram mot imorn! Jag tar oxå med lite tequila och något mer..
    Baver: Har du tortillabröd eller tacoskal eller både och? Jag äter bara de mjuka tortillabröden (men max 2 st).... Jag gissar att jag kommer fram mot kl 19. Har den strålande planeringen att jag bokat vaxning och ansiktsbehandling kl 15 så det återstår att se i vilket skick mitt ansikte kommer vara.. hmm.... hursomhelst så tar behandlingarna sin lilla tid så jag tvivlar att jag är där till kl 18.

  • Danielaa

    Åååh va kul de ska bli imorrn! Äter oxå dom mjuka tortillabröden som MD2009...

    Köper me mig lite gott jag me om ni inte har några andra förslag va jag ska handla me mig? Säg bara till om ni kommer på nåt annat!

    Fattar jag rätt om de e tänkt kring 18? Hjälper gärna till me maten osv...!

  • SweetSun

    jo jag funderade lite, ska jag ha med mig nåt mer än tequilan? Jag slänger iaf med lite lime, så vi kan ha till den

    Apropå tequilan, de hade bara 2 sorter på systemet!!! Jag blev helt paff, de ena var skit dyr så den var inget alternativ, så det blev denna.. men jag menar.. 2 sorter??

  • skille

    Jeg kan ikke garantere at gelen blir bra, men det lukter sprit i hele kjøleskapet....

  • Myrmor

    haha.. sweet sun, tror det blir superbra! Vi är ju inte direkt några tequilafinsmakare så vitt jag vet.

    Skille: go jelloshots

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..