• SweetSun

Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..

FIKAAA!! 23 oktober vid 18-tiden hos artist:

typ vitchokladpaj eller äppelkaka hos artist, vad röstar ni på? (med glass till sweet sun såklart)

Artist
    Angelica
    Skille
    Sweetsun
    Tx2
    Carolina1979 (ev) - röstar på vitchokladpaj, är allergisk mot äpple

taco och tequila hos baver!

Fre 31/10
    Tx2
    MD2009
    sweetsun
    Skille
    Artist
    Carolina1979
    Baver
    Angelica dricker dock inte tequila men jag fixar med mig ngt så jag blir fnissig o rolig

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..
  • Tx2

Jag kan ta julmyset i december. Har jag tur är listerna i hallen målade då och lussekatterna bakade.

Sminkkvällen ser jag framemot. Lite halvtomt i kalendern i november (värre i december). Någon som känner sig manad att arra nästa träff?

• Myrmor

Men hörrni vilka bra idéer!!

Vad sägs om smink/dessert/dessertvinskväll (alla tar med sin favvodessert och dricka) hos md2009 typ den:

14nov
    artist

15nov
    artist

21 nov
    artist

22 nov
    artist

och lusse/glöggkväll med morotskaka hos sweetsun (långt bort i skogen ) typ den

8 dec
    artist

9 dec
    artist

10 dec
    artist

11 dec
    artist

Förutsett att värdinnorna kan de datumen alltså? Sen propsar jag på en danskväll för de som känner sig manade att rymma hemifrån en kväll och dricka daquiris och dansa! INNAN JUL!!!

Nu ska jag göra koreografier inför kvällens jobb.. puh, kreativiteten flödar inte direkt här...

• Myrmor

och jaaaa!! nyårsbal!!! (då har jag ett år på mig att övertyga mannen om att ta på sig frack )

• Tx2

Vad sägs om smink/dessert/dessertvinskväll (alla tar med sin favvodessert och dricka) hos md2009 typ den:

14nov
    artist
    Tx2

15nov
    artist

21 nov
    artist
    (Tx2)

22 nov
    artist

8 dec
    artist
    Tx2

9 dec
    artist
    Tx2

10 dec
    artist
    Tx2

11 dec
    artist
    Tx2

Förutsett att värdinnorna kan de datumen alltså? Sen propsar jag på en danskväll för de som känner sig manade att rymma hemifrån en kväll och dricka daquiris och dansa! INNAN JUL!!!

• SweetSun

jag kan ju både bidra med nån efterrätt hos MD2009 och göra morotskaka på glöggkväll men datumen ser bra ut!

smink/dessert/dessertvinskväll (alla tar med sin favvodessert och dricka) hos md2009 typ den:

14nov
    artist
    Tx2

15nov
    artist
    sweetsun

21 nov
    artist
    (Tx2)
    sweetsun

22 nov
    artist

8 dec
    artist
    Tx2
    sweetsun

9 dec
    artist
    Tx2
    sweetsun

10 dec
    artist
    Tx2
    sweetsun

11 dec
    artist
    Tx2
    sweetsun

12 dec (jag lägger in en fredag också ifall nån skulle vilja ha alkohol i sin glögg )
    sweetsun

• Myrmor

smink/dessert/dessertvinskväll (alla tar med sin favvodessert och dricka) hos md2009 typ den:

14nov
    artist
    Tx2

15nov
    artist
    sweetsun

21 nov
    artist
    (Tx2)
    sweetsun

22 nov
    artist

8 dec
    artist
    Tx2
    sweetsun

9 dec
    artist
    Tx2
    sweetsun

10 dec
    artist
    Tx2
    sweetsun

11 dec
    artist
    Tx2
    sweetsun

12 dec
    sweetsun
    artist

• Tx2

Ändrade till mig i december, kan dock inte den 12 dec. Kanske en novemberfika hos Sweetsun? Så vi får prova morotskakan el så tar du med den till MD2009.

14nov
    artist
    Tx2

15nov
    artist
    sweetsun

21 nov
    artist
    (Tx2)
    sweetsun

22 nov
    artist

och lusse/julimusti/glöggkväll hos Tx2 (inte i skogen men långtbortistan) den

8 dec
    artist
    Tx2
    sweetsun

9 dec
    artist
    Tx2
    sweetsun

10 dec
    artist
    Tx2
    sweetsun

11 dec
    artist
    Tx2
    sweetsun

• SweetSun

ok, ja jag vet inte men jag tänkte ju på det att jag skulle göra lite efterrätter eller nåt och få bjuda på morotskaka.. men jag vet inte då när ni kan.. ska vi ta det ännu närmre jul..?

• Tx2

Vi kanske kan ta novemberaktiviteten hos dig istället o så kan MD2009 ta med sminket till mig i december? Skulle det funka?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..