• SweetSun

Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..

FIKAAA!! 23 oktober vid 18-tiden hos artist:

typ vitchokladpaj eller äppelkaka hos artist, vad röstar ni på? (med glass till sweet sun såklart)

Artist
    Angelica
    Skille
    Sweetsun
    Tx2
    Carolina1979 (ev) - röstar på vitchokladpaj, är allergisk mot äpple

taco och tequila hos baver!

Fre 31/10
    Tx2
    MD2009
    sweetsun
    Skille
    Artist
    Carolina1979
    Baver
    Angelica dricker dock inte tequila men jag fixar med mig ngt så jag blir fnissig o rolig

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..
  • Tx2

puffpuffpuffilipuff

smink/dessert/dessertvinskväll?? (alla tar med sin dricka?) hos Sweetsun (långt bort i skogen) den:

15nov
    artist
    sweetsun
    (Tx2)

21 nov
    artist
    (Tx2)
    sweetsun
    hummle

22 nov
    artist
    sweetsun

och lusse/julimusti/glöggkväll hos Tx2 (inte i skogen men ännu längre bort på 45:an) den

8 dec
    artist
    Tx2
    sweetsun
    hummle

9 dec
    artist
    Tx2
    sweetsun
    hummle

10 dec
    artist
    Tx2
    sweetsun
    hummle

11 dec
    artist
    Tx2
    sweetsun
    hummle

• Myrmor

Funderar på om vi inte (slå mig inte ni som bor i skogen ) ska hålla partykvällen hos nån i stan? Det blir kanske svårt för så många att hitta chaufför? Därav namnbristen på listan. Men en lussefika är ju inte lika alkoholrik och då känns det lite roligare att ta bilen?

• SweetSun

men om alla samåker från stan? tror inte ni blir fler än 5 från stan? eller det iofs kanske inte är nån som vill köra

• SweetSun

tänkte på det också, samåka tänkte ni väl göra endå? för alla har väl inte körkort?

• Danielaa

Artist: Vilken av dom e partykvällen...? Eller e de när vi ska ut å dansa å mysa oss du menar...? :-S

Till "långt-bort-i-skogen" på dom andra träffarna får ni gärna åka me mig om ni vill!

• Danielaa

smink/dessert/dessertvinskväll?? (alla tar med sin dricka?) hos Sweetsun (långt bort i skogen) den:

15nov
    artist
    sweetsun
    (Tx2)

21 nov
    artist
    (Tx2)
    sweetsun
    hummle
    Danielaa

22 nov
    artist
    sweetsun
    Danielaa

och lusse/julimusti/glöggkväll hos Tx2 (inte i skogen men ännu längre bort på 45:an) den

8 dec
    artist
    Tx2
    sweetsun
    hummle

9 dec
    artist
    Tx2
    sweetsun
    hummle

10 dec
    artist
    Tx2
    sweetsun
    hummle

11 dec
    artist
    Tx2
    sweetsun
    hummle
    Danielaa

AAAAAH! Inte 15/11-helgen GÅR JU INTE!!! E ju våran nya förlovnings-mysa-helg!

• Myrmor

tjingar en plats till långt bort i skogen på smink-kvällen .
    Glöggen kan jag köra till själv och ta med ett gäng om ni vill?

Danielaa skrev 2008-11-04 21:48:17 följande:
    Artist: Vilken av dom e partykvällen...? Eller e de när vi ska ut å dansa å mysa oss du menar...? :-STill "långt-bort-i-skogen" på dom andra träffarna får ni gärna åka me mig om ni vill!
  • SweetSun

ok, men då kanske vi kan boka den 21/11 hos mig? det verkar som ni kan bäst då?

• Myrmor

Vi ska inte låta lite fler skirva in sig innan vi plockar bort några datum?

• SweetSun

nja jag tänkte mest på att det verkar som de flesta kan då? vi kan ju lägga till lite fler datum också ifall nån har ideer?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..