• SweetSun

Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..

FIKAAA!! 23 oktober vid 18-tiden hos artist:

typ vitchokladpaj eller äppelkaka hos artist, vad röstar ni på? (med glass till sweet sun såklart)

Artist
    Angelica
    Skille
    Sweetsun
    Tx2
    Carolina1979 (ev) - röstar på vitchokladpaj, är allergisk mot äpple

taco och tequila hos baver!

Fre 31/10
    Tx2
    MD2009
    sweetsun
    Skille
    Artist
    Carolina1979
    Baver
    Angelica dricker dock inte tequila men jag fixar med mig ngt så jag blir fnissig o rolig

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..
  • Myrmor

Är så stolt! det är min manager det...

Tx2 skrev 2008-11-12 13:42:01 följande:
    Artist: Noterade du att jag gick in o pekade med hela handen
  • Myrmor

KOmmer danielaa med?? I så fall tar jag med en flaska vin (eller två om nån mer vill ha ett glas?) och liftar med henne. Det är ju ändå fredag... och behöver ju inte bli så sent.. eller?

• Tx2

Har meddelat henne om datumet, men inte fått svar. Ni borde vara några stycken som kan samåka från gbg.

• SweetSun

Jätteskoj om ni tar med nåt glas vin! Och jätteskoj om danielaa dyker upp också!

Hoppas det ordnar sig med samåkning och så men det borde nog inte vara nåt problem. Ni får vägbeskrivningen lite längre fram!

Hoppas ingen är kattallergiker, för vi har massor av dem

• hummle
    SweetSun skrev 2008-11-12 14:48:53 följande:
    Jätteskoj om ni tar med nåt glas vin! Och jätteskoj om danielaa dyker upp också!Hoppas det ordnar sig med samåkning och så men det borde nog inte vara nåt problem. Ni får vägbeskrivningen lite längre fram!Hoppas ingen är kattallergiker, för vi har massor av dem
    hahaha, jag tänkte PRECIS ställa den frågan.
    tyvärr kan jag inte komma då eftersom jag e stört allergisk mot katt, hund funkar bättre. Har oxå precis fått reda på att jag e asmatiker

attans säger jag för jag såg fram emot o få träffa er, liksom få ett ansikte men men...

Tx2: har du några katter/hundar så jag vet
  • stellajsj

oj då vet jag också. Hade planer på att kanske komma med om jag kunde komma iväg tidigare från jobbet. Men eftersom även jag är störtallergisk mot katt så går det ju inte..

SweetSun skrev 2008-11-12 14:48:53 följande:
    Jätteskoj om ni tar med nåt glas vin! Och jätteskoj om danielaa dyker upp också!Hoppas det ordnar sig med samåkning och så men det borde nog inte vara nåt problem. Ni får vägbeskrivningen lite längre fram!Hoppas ingen är kattallergiker, för vi har massor av dem
  • MD2009

Jag vill gärna samåka och ta med lite gott att dricka...

Sminket får bli en annan gång hemma hos mig för enkelhetens skull eftersom jag har kopiösa mängder och inte känner för att välja ut något som blir bärbart.

Katter är inga problem som den kattmamma jag är till 4 lurviga troll :)

Vilken tid blir det?

• Tx2

hummle och stellajsj. inga pälsdjur. Det man kan hitta är sambo och spindlar hemma hos mig..

• SweetSun

jag vet inte ska vi säga 18? eller vill nån ha det tidigare så är det bara att dyka upp..

Tråkigt med er som är allergiska! Vilken tur jag sa det då!! Menmen, jag får väl träffa er hos tx2 istället då!

• hummle

Tx2:
    vad jag vet så e jag iaf inte alergisk mot sambos o spindlar ÄN *ASG*

SweetSun: ja d va tur i oturen så att säga men som sagt vi ses ju hos Tx2 iaf så länge jag inte har fullt upp m kompisen på bb...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..