• SweetSun

Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..

FIKAAA!! 23 oktober vid 18-tiden hos artist:

typ vitchokladpaj eller äppelkaka hos artist, vad röstar ni på? (med glass till sweet sun såklart)

Artist
    Angelica
    Skille
    Sweetsun
    Tx2
    Carolina1979 (ev) - röstar på vitchokladpaj, är allergisk mot äpple

taco och tequila hos baver!

Fre 31/10
    Tx2
    MD2009
    sweetsun
    Skille
    Artist
    Carolina1979
    Baver
    Angelica dricker dock inte tequila men jag fixar med mig ngt så jag blir fnissig o rolig

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..
  • Tx2

Sådär, då var dem laktosfria lussebullarna bakade av T med övervakning av mig. Sorry sweetsun, visste inte vad jag skulle ta istället för det vanliga mjölet. Får försöka hitta alternativ till dig längre fram.

• SweetSun

laktosfria? hehe oki, vad blev det då? Jag är nämligen inte känslig för laktos...

Alternativ till vetemjöl, kan vara sojamjöl eller bovetemjöl. jag ska faktiskt baka pepparkakor av bovete till veckan! Kan ta med mig ett smakprov till dig tx2 =p

• Tx2

många vänner som är laktosintoleranta därav det baket.
    men du får gärna ta med pepparkakor av bovete så får du något att knapra på.

• SweetSun

körde du bara med laktosfria produkter eller var det nåt annat?

• Tx2

bara laktosfria.
    Letade efter bovete men hittade inte det på hyllan. inte omöjligt att vi måste göra en sats till o då kan jag kanske göra det på bovete. (letade på glutenfria och mjölavdelningen)

• SweetSun

bovete finns bland risentas produkter vid bönor, linfrö o.s.v!

• Tx2

Då skall jag kika där nästa gång. Så att det finns något för dig att smaska på oxå.
    Smaskat lussebullar o julmust. Mums!

• SweetSun

åh, lite avis Fast jag gillar bara en sorts julmust och den går inte att köpa här nere, så jag får köpa med mig i jul när vi är uppe hos mamma...

• Tx2

själv gillar jag aportekarnes. Vad sa du att din favvo hette, kanske kan få maxi att ta hem några?

• SweetSun

Ja det är Wasa bryggeri, de gör en Special-must som är suuupergoood

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..