• SweetSun

Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..

FIKAAA!! 23 oktober vid 18-tiden hos artist:

typ vitchokladpaj eller äppelkaka hos artist, vad röstar ni på? (med glass till sweet sun såklart)

Artist
    Angelica
    Skille
    Sweetsun
    Tx2
    Carolina1979 (ev) - röstar på vitchokladpaj, är allergisk mot äpple

taco och tequila hos baver!

Fre 31/10
    Tx2
    MD2009
    sweetsun
    Skille
    Artist
    Carolina1979
    Baver
    Angelica dricker dock inte tequila men jag fixar med mig ngt så jag blir fnissig o rolig

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..
  • 081118 2

då kör vi hos mig på fredagen! En flaska valfritt något medtages, så fixar jag lite käk. Vid 19-tiden? Tror M är tillbaka vid 19-20 sa hon, och jag bor ju inte långt från henne . Sms:ar baver, kan nån höra av sig till angelica.. nån mer vi glömt ( ni nya är såklart välkommna också!!)

Hörde jag skål? Pigga upp M:

28 nov:
    "vadf*nheterjagegentligen"
    sweetsun
    (Tx2)
    Skille

• 081118 2

gott!!

skille skrev 2008-11-24 12:23:11 följande:
    angelica er informert..
  • Danielaa

Hej tjejer!

Kan inte denna helgen... Däremot hade jag tänkt fråga er om en annan helg.. Helgen om 3 veckor (nästan).. fyller år då å hade tänkt bjuda er på lite födelsedagsfika å så hade de såklart vart superkul å gå ut å dansa lite å så kanske...?

Va tror ni?

Kramis

• skille

Vi kan kjøre på med dobbel bursdag..

• Tx2

Oj, får se om jag kan. Hade varit superkul, men mina helger i december är fulla med julbord o födelsedagsfirande. Hoppas att jag kan.

• Danielaa

Skille: Fyller du oxå år då?  Eller tänkte du på Sweetsun som fyller idag...? :-S

Vore SUPERKUL om ni ville va me å fira allihopa!

• 081118 2

Jag kan på fredagen, lör och sön är upptagna

• SweetSun

danielaa; menar du att det blir på lucia? Då vet jag inte om jag kan.. eller vilket datum var det du menade?

• Danielaa

Sweetsun: Jag fyller den 6 december (kanske bara bli om två veckor..? :-S ) Så tänkte antingen fredag 5e eller lördag 6e december... beroende på när de passar bäst tänkte jag...!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..