• SweetSun

Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..

FIKAAA!! 23 oktober vid 18-tiden hos artist:

typ vitchokladpaj eller äppelkaka hos artist, vad röstar ni på? (med glass till sweet sun såklart)

Artist
    Angelica
    Skille
    Sweetsun
    Tx2
    Carolina1979 (ev) - röstar på vitchokladpaj, är allergisk mot äpple

taco och tequila hos baver!

Fre 31/10
    Tx2
    MD2009
    sweetsun
    Skille
    Artist
    Carolina1979
    Baver
    Angelica dricker dock inte tequila men jag fixar med mig ngt så jag blir fnissig o rolig

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..
  • skille

Er det noen som kjører i morgen eller skal jeg gjøre det?

• Danielaa

Hej tjejer!

Nu hann jag äntligen kika in...! Jag dyker upp vid 18-tiden imorrn då, vill ni får ni gärna åka me, jag kör... Så har ju iaf plats för 4 till! Glad

• SweetSun

ja ni blir väl 5 st, så då får ju alla plats i en bil =p för tx2 åker ju hemmifrån =P

Vi syns tjejr! ska bli skoj! Hoppas ni står ut med massa katthår och gammalt 70talskök

• Danielaa

Jasså vi blir 5 här nerefrån? Vill ni så hämtar jag gärna upp er som sagt, onödigt å åka fler bilar än nödvändigt!

• SweetSun

nja ni blir väl fyra, hehe 5 - tx2

Sen har jag ytterligare yrat till det för er!!!
    När ni har svängt in på vår lilla grusväg, så är det inte det allra första huset som står där, utan huset ligger liite längre in, hus nr 2...

• Tx2

Kan du sätta upp snittslar i skogen så vi hittar?
    Japp, jag har privatchaufför då jag kommer norr ifrån.
    Vi ses senare!

• SweetSun

haha nä då ingen fara, det är bara 40m in efter det första huset

• SweetSun

och vägen går in längre , bara att åka tills min lilla vita bil står framför ett garager =P

• SweetSun

haha ja gör så men det är bara att åka på, och titta efter marschaller, och där svänga in å åka tills du ser min bil =P

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..