• SweetSun

Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..

FIKAAA!! 23 oktober vid 18-tiden hos artist:

typ vitchokladpaj eller äppelkaka hos artist, vad röstar ni på? (med glass till sweet sun såklart)

Artist
    Angelica
    Skille
    Sweetsun
    Tx2
    Carolina1979 (ev) - röstar på vitchokladpaj, är allergisk mot äpple

taco och tequila hos baver!

Fre 31/10
    Tx2
    MD2009
    sweetsun
    Skille
    Artist
    Carolina1979
    Baver
    Angelica dricker dock inte tequila men jag fixar med mig ngt så jag blir fnissig o rolig

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..
  • Danielaa

Har vi sagt nån tid på fredag...? Måste ordna me barnvakt för sambon kommer va borta på resjobb...

• SweetSun

ja jag vet inte.. 18 kanske, som vi kört innan?

• Myrmor

Hello girls! Fd "artist" här. Här kommer en rad från mig så ni inte undrar vart jag tagit vägen. BT har bytt min signatur (den gjorde tydligen reklam) så tills vidare är detta mitt osexiga nick (håller på att debattera med communityansvarig om att få byta till nåt trevligare och mer personligt, annars får jag väl starta ett nytt konto *mutter mutter* ). Det går alltså inte att inboxa mig till min gamla signatur längre, utan tills vidare är det den här som gäller. kraaam!!

• SweetSun

ok, bra att veta för jag inboxar adress å vägbeskrivning idag!
    Himla trist att du blev av med namnet!!

• SweetSun

till er som kommer på fredag.. jag glömde att nämna en sak ang. vägen.. det finns 2 infarter till Ale Torg.. det är alltså det ANDRA rödljuset ni ska in...mot Ryd.

• Myrmor

nån som snackat med baver om fredagen? och angelica?

• SweetSun

tror inte baver kunde vad jag fattat det som, fullt upp med skola..? Angelica vet jag inte?

• Tx2

Baver kunde inte. Angelica har jag inte kollat med. Har inte hennes nummer.

Sweetsun: T hade koll på vart ni bodde. Sprungit mycket i skogarna runt omkring.

• SweetSun

tx2; va bra! men jag sätter ut marschaller iaf, så ingen missar det! Är ju så mörkt när ni kommer så det kan va svårt att hitta infarten!

• SweetSun

jag är så vimsig.. är det nån som inte har mitt nummer och känner att den vill ha mitt nummer, så inboxa mig.. jag tänkte inte ens tanken att det kanske skulle stå med

JAg är bra snurrig just nu, har sovit 12 timmar per natt i veckan och hjärnan är inte riktigt med...
    Får väl hoppas att jag får bakverken i rätt form i rätt tid också

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..