• SweetSun

Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..

FIKAAA!! 23 oktober vid 18-tiden hos artist:

typ vitchokladpaj eller äppelkaka hos artist, vad röstar ni på? (med glass till sweet sun såklart)

Artist
    Angelica
    Skille
    Sweetsun
    Tx2
    Carolina1979 (ev) - röstar på vitchokladpaj, är allergisk mot äpple

taco och tequila hos baver!

Fre 31/10
    Tx2
    MD2009
    sweetsun
    Skille
    Artist
    Carolina1979
    Baver
    Angelica dricker dock inte tequila men jag fixar med mig ngt så jag blir fnissig o rolig

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..
  • Myrmor

*räcker upp handen* Jag vill åka med, jag vill åka med!!

baver skrev 2008-12-07 17:15:16 följande:
    Lusse/julimusti/glöggkväll hos Tx2 (inte i skogen men ännu längre bort på 45:an) torsdagen den11 decartistTx2sweetsunSkille(M) Danielaa Angelica (finns det ngn jag kan lifta med?? ) (baver)Borde gå en el två bilar från gbg.hej alla, jag har på känn att dt kommer vara lite lugnare i slutet av veckan och jag vill gärna gärna hänga med mina brudar (fyndig, dubbel innebörd )jag återkommer i morgon kväll för definitivt bokande och i såfall har jag bil ochkan ta gänget härikringha det fint
  • skille

Jeg vil også sitte på om det er plas:)

• baver

hej, förlåt att sätta alla på pottkanten...men jag kan inte följa med längre vi ska på en konsert i domkyrkan som jag trodde var på onsdagen

det är så tråkigt att jag inte lyckas träffa er så ofta längre, men jag lever på hoppet! ha det gott alla!

• skille

Det ser nesten ut som jeg blir sjafår på torsdag..

baver: du er en luremus....

Jeg vet hva jeg får i morgen gave!!!!!! A kjøpte det på søndag og var å hentet en liten eske hos en gullsmed i går... jeg har prøvd det, da det avr på rea pluss at jeg er vansklig og det er ikek ye av smykker jeg liker, så jeg mått bli med når han kjøpte det..
    Han spurte hva limiten på morgen gave var for en stund siden, samtidig som han sa at det avr dumt å bruke mye penger på morgen gave da vi har brukt så mye på bryllupet. Og så går den dummen å kjøper ett armbånd i hvitt gull og diamanter til .. ...kr
    Og nå står jeg med en shitty SB mens han har brukt en liten formue på gave til meg, jeg får dårligsamvittighet! skal jeg kjøpe noe mer til han?? hva mener dere???

• Vendel och Angelica

Skille får jag åka med dig?? pliiiisss
    aahhhhh vilken morgon gåva sitter med öppen mun o bara stirrar... tror att jag får ta och tota i hop din karl med min

• skille

Vendel och Angelica selvsagt får du det, skal bare sjekke at ejg kan ta bilen før jeg sier noe dumt her inne....

• skille

jeg kjører på torsdag og overtar sitte på listen til baver:
    Artist
    Angelica

Jeg har to plasser til om noen vil sitte på:)

• Tx2

Skille kollar du med M ifall hon vill med?

Fasiken baver. Nya tag nästa år!

Skille: Det var ingen dålig morgongåva. Tänk om min karl kunde få sådana idéer. Jag tror att SB säkert kommer få honom att stumna. Det är inte priset utan omtanken! Dessutom måste du kanske skaffa en del nya snygga underkläder, som han oxå får ta del av senare på morgonen o smekmånaden Han kommer inte vara missnöjd! Dessutom får han dig som fru!

• SweetSun

tx2; skulle jag ta med mig nåt? jag är en guldfisk så jag måste bli påmind om det var nåt...

• Tx2

ja, om du hade pepparkakor som du kunde äta.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..