• SweetSun

Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..

FIKAAA!! 23 oktober vid 18-tiden hos artist:

typ vitchokladpaj eller äppelkaka hos artist, vad röstar ni på? (med glass till sweet sun såklart)

Artist
    Angelica
    Skille
    Sweetsun
    Tx2
    Carolina1979 (ev) - röstar på vitchokladpaj, är allergisk mot äpple

taco och tequila hos baver!

Fre 31/10
    Tx2
    MD2009
    sweetsun
    Skille
    Artist
    Carolina1979
    Baver
    Angelica dricker dock inte tequila men jag fixar med mig ngt så jag blir fnissig o rolig

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..
  • Carolina1979

Nästa dejt är planerad till första helgen på det nya året. Förhoppningsvis resturangbesök, goa drinkar o dansskor på?!

Jag putsar dansskorna

fredagen den 2 januari
    Tx2
    myrmor
    Angelica
    Daniela
    Carolina (kör alkoholfritt o inga dansskor )

lördagen den 3 januari
    Tx2
    myrmor
    Angelica
    Daniela

• Myrmor

Kan ev inte på den tredje längre, har ett litet gig på gång.

Nästa dejt är planerad till första helgen på det nya året. Förhoppningsvis resturangbesök, goa drinkar o dansskor på?!

Jag putsar dansskorna

fredagen den 2 januari
    Tx2
    myrmor
    Angelica
    Daniela

lördagen den 3 januari
    Tx2
    (myrmor)
    Angelica
    Daniela

• Danielaa

Myrmor: Men då tar vi såklart den 2/1! Alla andra som skrivit upp sig hittils kan ju då oxå så...!

• Tx2

Då kör vi den andre. Jag åker bort i några dagar, är tillbaka till den andre, så är det något får ni skicka ett sms.

• connys hjärta

HEjsan! Ny här får man vara med? Heter Maria och gifter mig 30 maj i hagakyrkan.Står helt still i planeringen,har i princip bara bokat kyrkan och kläder.Är 36 år och vi har en hel drös med barn (7 stycken)

• Myrmor

såklart du får vara med!! Själva babbeltråden är här (i den här tråden bestämmer vi bara hur och när vi ska ses):
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

connys hjärta skrev 2008-12-29 10:06:26 följande:

HEjsan! Ny här får man vara med? Heter Maria och gifter mig 30 maj i hagakyrkan.Står helt still i planeringen,har i princip bara bokat kyrkan och kläder.Är 36 år och vi har en hel drös med barn (7 stycken)
  • Myrmor

åh jag hade ju blandta ihop datumen, så det är imorgon jag inte kan.. Kan vi köra på lördag?

• Myrmor

pasta etc på kungsgatan/vasaplatsen? Eller nån annan som har en favvorestaurang med hyfsade priser?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..