• Nalle Puh 40

Maj 2009 :-)

Maj tråden är nu stängd men här kommer fortsättningen:

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

• Svar på tråden Maj 2009 :-)
  • LillEm

missbilly skrev 2008-11-24 20:25:56 följande:

Anja: Tror vi har ca 20 000 för lite O det är mer än vad vi tillsammans har varje månad (med barnbidrag inräknat) Vinsajten verkar kanon! Sparas i favoriter! Men hur är det med tull o skatt?Vi kommer båda ha ring!
    Hej Missbilly,

Ni har inga gamla möbler i förrådet / barnkläder / böcker etc som ni kan tänkas vilja sälja på Blocket. Ni kanske inte får in 20 000 kr men kanske kommer ni en bit på väg.....
    Kan ni spara in på tex brudbukett (kanske kan någon i din närhet binda en vacker bukett), smink/uppsättning (har du någon duktig vän), jag vet inte vad du vill ha för sorts klänning men jag köpte min 50-tals klänning (inklusive frakt, bolero och underkjol) för ca 2000 kr.
    Jag hoppas verkligen att det fixar sig på något sätt.

Kram / LillEm
  • Tizia

Hemlig2009: Har du kollat på KIKs (tror märket heter så..) dom har en hel del enkla klänningar =)

• Hemlig2009

Ja, där hittar jag mycket fint! Men de har så få återförsäljare. Men helt klart något att kolla upp mer noggrannt.

• Tizia

Lycka till =) Själv väntar jag att min klänning ska komma från spanien i mitten av januari... Lääängtar verkligen för jag kommer knapt ihåg hur den såg ut på..

• Soon and very soon

hemlig: kolla även www.gojane.com och www.partyline.dk lycka till!
    min korta är en konfirmationsklänning från partyline men hade tänkt att beställa från gojane innan då jag ionte hitta några bra "riktiga" brudklänningar innan.

• Hallin

För dig som söker en annorlunda transport till eller från bröllopet så finns här en fin engelsk dubbeldäckare från 60-talet. Utrustad med långbord och kök mm.mm. Ring för kostnadsförslag!!
    Lars Hallin 070-325 20 23

• Hemlig2009

Nu har vi beställt våra ringar!!!

Soon and very soon, ska definitivt kolla upp dina länkar, tack!

• Nalle Puh 40

Åh, på söndag är det äntligen första advent. Är så mysigt och jag älskar julen. Har bakat lussekatter som vi ska äta då med glögg efter julskyltningen med några goda vänner...

• missbilly

LillEm:
    nä vi har just renoverat huset så vi har inte mycket alls över. =(
    Buketten kommer mig bästa väns mamma binda, smink ska vän göra, håret vet jag inte än men tror inte det kommer bli en stor kostnad.
    Har hittat en klänning jag gillar massor som kostar 8500kr, men har nu hittat en tjej som kan fixa en kopia för 3500. Får se om det blir den eller om jag (förhoppningsvis) hittar en billigare jag tycker bättre om. Vill bara att dollarn ska rasa igen så det blir billigare att beställa från kina =)

Det kommer att ordna sig på nått vis... i värsta fall får vi låna lite!

Svar på tråden Maj 2009 :-)