• Nalle Puh 40

Maj 2009 :-)

Maj tråden är nu stängd men här kommer fortsättningen:

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

• Svar på tråden Maj 2009 :-)
  • anja1661

oj Tjolinti!! vad ledsamt! jag vet vad cancer kan ställa till med. för 5år sen dog min farbror, hans cancer hade spridit sig i hela huvudet och lungor....och det gick fort!!!

• fröken sjunfors

Tjolinti: Vacker tanke!! Vad skönt att kunna glädja henne lite mitt i allt.

Har också cancer i släkten.. Min farmor dog för två år sedan, hade cancer i hjärna, rygg, lever och lungor.. Dessutom har mormor överlevt det, medan två av hennes syskon avlidit. Hatar cancer mest av allt i hela världen!!

• Maliinka

Får jag hänga på? Min sambo och jag ska gifta oss den 23/5 2009

• anja1661

välkommen!!
    ju fler desto roligare!
    hur långt har ni kommit i planeringen?

• Hemlig2009

Kul med fler som ska gifta sig den 23 maj. Vi var och tittade på ringar i helgen (igen) och det känns som om vi kan beställa dem snart. Ska bli så spännande!

Och sen är vi nere i två ställen att ha middagen på, jag hejar på det ena och min sambo på det andra. Typiskt! Får se vilket ställe som har bäst "paket".

Vår hemlis är avslöjad för min syster och hennes man och de tackade ja till att agera värdpar. Så vi skålade i bubbel och det kändes så kul! Hade gjort två sorters inbjudningskort men vi kunde inte enas om vilket som var finast, så vi får klura lite till. Ska inte skicka ut dem förrän i februari så tid finns.

Provade också hennes brudklänning och den satt som en smäck, funderar på att låna hennes under vigseln (kände mig jättefin och den har ett litet släp) och sedan köpa en ny kort för att ha under middagen? Vad tror ni om den varianten? Larvigt? Vi ska ju inte ha dans utan bara middag för ca 30 personer, vill inte känna mig så överklädd...

Goda råd please?

• kärleken förde oss samman

hemlig- låter väl som en jättebra idé med klänningarna- kör på det du

Här är ju klänningen bestämd, ska sy upp en egen. Ringarna är uttittade,ska bara beställas.

Inbjudningarna påbörjade, adressee skrivna

• LillEm

Vi gjorde klart våra inbjudningar igår.
    De flesta blev jättefina men jag är lite missnöjd med några som är i en anna färg p.g.a. korten tog slut på inköpsstället och de fick inga nya . Men som min m2b påpekade: det är bara inbjudningar..... och antagligen så är det bara jag som tänker på färgen.
    Så det känns ganska så ok ändå!

• Nalle Puh 40

Ja, cancer är inget kul. Två av mammas kusiner har haft bröstcancer så det gäller nog att gå på undersökningarna sen.

Nu håller jag på att baka lussebullar

• Tizia

Hej tjejer, nu har äntligen planeringen tagit lite fart igen ! I helgen beställdes ringes (jätteläskigt, vet inte om det blir bra förän jag sett den färdig, men d blir det nog.... =/), solist har tackat ja, och ikväll kommer vår vigselförättare hem till oss.. Så vi har planerat klart allt för vigseln + att jag gett med mig och tar hans efternam ! Hänt mycket i helgen mao.
    Till helgen ska vi berätta fr föräldarna =) Hoppas dom tycker d blir kul =)

Svar på tråden Maj 2009 :-)