• Nalle Puh 40

Maj 2009 :-)

Maj tråden är nu stängd men här kommer fortsättningen:

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

• Svar på tråden Maj 2009 :-)
  • missbilly

Tack för alla som tror att det kommer att fixa sig! Vi kommer göra allt för att det ska gå ihop!
    Maten går nog inte dra in nått på men jag tänker köpa klänning från kina som liknar den jag önskar. Sen kan vi spara in på ringar oxå men det är ju ändå det enda man verkligen kommer använda efter själva dagen så de vill vi inte snåla för mycket på.

Vi tänkte ha alkohol hela kvällen, men istället för att köpa flaskor med vin så köper vi nog dunkar och häller upp i karaffer, tror det blir mycket billigare så.
    Hade tänkt tysklands sprit men som nån sa så är det ju rätt dyrt att åka när man bor där man bor så vi får se! Blir kanske billigare på nätet.

Såg att ni pratade varmkall! Den är jätte god o finns i 2 smaker... äpple/kanel o päron/nånting.

Håller med om att cancer inte är kul. Farmor gick bort i cancer o min mamma har just opererat bröstcancer =( + att moster har haft det.

• anja1661

missbilly: köp genom vinsajten.com!! gå åtminstone in på deras sida och kolla priserna! jag lovar att det blir billigare än både systemet och en tysklandsresa...mycket billigare!

hur mycket minus ligger ni nu i eran budget??

• fröken sjunfors

Ska antagligen kika på ring nu snart också! Men ska era blivande också ha ringar eller köper ni bara till er? Här är det bara jag som ska köpa ring

• Soon and very soon

vi fixar ny ring till mannen av hans gamla som blivit för liten o jag smälter ner guld från morfars ring o byter in mammas ring så tror att det blir en ganska billigt ring för mig. vill ha 3 små stenar i en för varje fam medlem! (har budgeterat 4000.)

• Arla79

Jag har beställt min ring så den ska hämtas den 1 dec. En exakt likadan som förlovningsringen fast med 11 diamanter.
    Min sambo var till guldsmeden idag och beställde ring. Så vi ska ha ring båda två.

• Nalle Puh 40

Det är bara jag som ska ha ring, min sambo ska ev göra sin lite tjockare.

• kärleken förde oss samman

Vi kommer ha 2 ringar båda 2

Ska spana in vinsajten, låter ju inte så tokigt.
    Vi kommer också ha bib och hälla upp på karaffer, blir bra mycket billigare, och nu finns det så många goda bib,

• LillEm

Vinsajten låter ju verkligen bra men jag är lite orolig för beskattning. Reglerna verkar ju så himla luddiga?!

• missbilly

Anja: Tror vi har ca 20 000 för lite O det är mer än vad vi tillsammans har varje månad (med barnbidrag inräknat)

Vinsajten verkar kanon! Sparas i favoriter!
    Men hur är det med tull o skatt?

Vi kommer båda ha ring!

• Hemlig2009

Här händer det grejer. Var och provade klänningar igår men nej. Ska tillbaka när de fått in 2009 års modeller nästa vecka. Men jag tror inte jag kommer hitta någon då de mest har stora avancerade klänningar. Jag önskar mig en enkel med fina detaljer, varför ska det vara så svårt?

Pratade med guldsmeden igår också, flera gånger och det verkar som vi kan göra en bra affär. Så kanske beställer vi ringarna idag! Iiii. Jag ska ha två och min sambo en.

Svar på tråden Maj 2009 :-)