• Nalle Puh 40

Maj 2009 :-)

Maj tråden är nu stängd men här kommer fortsättningen:

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

• Svar på tråden Maj 2009 :-)
  • kärleken förde oss samman

Jag har också barnmage kvar, sonen är 10 månader, så jag fattar egentligen inte hur jag kunde välja sån modell som jag gjort- men det finns väl bra underkläder

hi hi

• Nasoleh

emmlin: Min klänning är en sincerity bridal style 3331, det är bara att googla så kommer den fram.
    Det är när du provar klänning du fastnar för nån, den som sitter bra och smickrar din figur, den fastnar du nog för... Jag hade egentligen en helt annan som favorit efter att ha kollat på bilder på nätet, men förstog snart att den är jättevacker, men inte på mig.

Kärleken förde oss samman: vad har du valt för modell?

• kärleken förde oss samman

Nasoleh: jag har valt forever yours nr 47124
    ska kolla på din nu

• Lilla Fröken Fräken

Era klänningar är jättefina!

Jag hade också tänkt köpa från Kina, men så när jag var ute och provade, första gången, så hittade jag en som satt så bra och dessutom var på "höst-rea", så det var bara att slå till!

Bild finns i mitt galleri, det är en klänning från danska Lilly.

• vilja76

Jag har också en klänning från Lilly Bild finns i mitt galleri.

• Arla79

Hur har ni tänkt göra med tårta, ni som ska ha tårta till kaffet? Ska ni ha en vanlig traditionell vit våningstårta eller kör ni vanliga prinsesstårtor på tårtställning eller hur gör ni?

• Ragnelutta

Arla: Jag har lagt en bild i galleriet på hur jag ska be bagartanten eller gubben göra min tårta Förhoppningsvis går denne med på det.

Hur ska du göra?

Jag har fortfarande inte lyckats bestämma mig för en klänning och tärnorna tjatar konstant så att dom kan börja kika efter sina utstyrslar *mumlar*.

• emmlin
    Nasoleh skrev 2008-10-23 23:27:41 följande:
    emmlin: Min klänning är en sincerity bridal style 3331, det är bara att googla så kommer den fram.Det är när du provar klänning du fastnar för nån, den som sitter bra och smickrar din figur, den fastnar du nog för... Jag hade egentligen en helt annan som favorit efter att ha kollat på bilder på nätet, men förstog snart att den är jättevacker, men inte på mig. Kärleken förde oss samman: vad har du valt för modell?
    Snygg klänning!
  • Arla79

Kollade lite priser idag på det lokala konditoriet. Där kostar en vanlig vit bröllopstårta på tårtställning som ingår 35 kr/bit. Ska man ha något extra kostar det 40 kr. Köper eller hyr man tårtställning för ca 400-500 och köper vanliga prinsesstårtor kostar det 17 kr/bit. Sen såg jag på menyförslaget från en av cateringfirmorna att de tar 15 kr/bit men då blir det ca 10 mil att åka fram o tillbaka.
    Man vill ju spara in så mycket som möjligt Det blir dyrt nog som det är!

Ragnelutta skrev 2008-10-24 19:04:53 följande:
    Arla: Jag har lagt en bild i galleriet på hur jag ska be bagartanten eller gubben göra min tårta Förhoppningsvis går denne med på det.Hur ska du göra?Jag har fortfarande inte lyckats bestämma mig för en klänning och tärnorna tjatar konstant så att dom kan börja kika efter sina utstyrslar *mumlar*.
  • Soon and very soon

svin dyrt blir det! allt men hoppas det är värt det! funder på hur många som gillar bröllopstårta egentligen?!

Arla79 skrev 2008-10-24 19:26:48 följande:
    Kollade lite priser idag på det lokala konditoriet. Där kostar en vanlig vit bröllopstårta på tårtställning som ingår 35 kr/bit. Ska man ha något extra kostar det 40 kr. Köper eller hyr man tårtställning för ca 400-500 och köper vanliga prinsesstårtor kostar det 17 kr/bit. Sen såg jag på menyförslaget från en av cateringfirmorna att de tar 15 kr/bit men då blir det ca 10 mil att åka fram o tillbaka.Man vill ju spara in så mycket som möjligt Det blir dyrt nog som det är!
Svar på tråden Maj 2009 :-)