• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!

Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn

• Svar på tråden Fikasugna erfarna makar
  • Ab fab

Tingeling
    har precis varit hos massören- hur skönt som helst

Nibla- tyvärr. skall på julkryss i Kronhuset den 17

FruT. Ingen fika imorgon, tänkte sluta vid 13 för att hinna till frisören

• Frujj

Tezz: Man kan ha en fruhippa!
    Synd att hon inte kunde viska till dig att dom skulle ha ett väldigt viktigt dop just när ni planerade att vara borta så kanske du hade hajjat vinken så att säga.. utan att säga nåt.. men men är det hemligt så är det...

• Carma07

Linum: Då får vi göra det.

Snart dags för föräldrautbildning. Ni är troligtvis inte kvar härnär jag är tillbaka. Ha en fortsatt trevlig dag.

• FruTez

Frujj: Vi bokade resan redan i September. Det var ju ett tag kvar tills vi skulle åka, så det blev aldrig av att vi berättade om resan. Så fick vi dopinbjudan i början av november. Tydligen var det så att de bestämde sig för att gifta sig EFTER att de skickat ut inbjudan. Och ja... då var det ju för sent att avboka resan och de kunde inte säga nått och så blev det som de blev. Trist, men, men! Fruhippa, det låter ju bra det! Finns det mansexa också?

• Frujj

Ni i stan arbetande kvinnor, har ni några tips på bra konferenslokaler i Gbg, jag kan Lilla Bommens konferenscenter och Gunnebo men vad finns mer? Gärna av inte allra dyraste slaget....

• Linum

Kan man inte kalla det gummsexa och gubbsexa?! Låter lite gulligt tycker jag

Novotel, Eriksberg, Aspenäs, Stenabåtarna, Råda Säteri tror jag har också.

• Ab fab

Nääs fabriker var kanonbra ställe

I Göteborg finns det ju på alla hotell- Scandic brukar inte kosta jättemycket. Crown är ju ok.

• Frujj

Åh tack Linum
    Håller på o fixar morotstantsmöte.. haha

• Frujj

Ab: aha ok. Ska kolla runt lite, Nääs har väl Spa oxå, så kan jag stanna kvar där efter föreläsningen och få en massage.. hehe

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar