Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Gah N fick åka till doktorn med med W och han har dubbel öroninflammation och ögoninflammation, den lille har oxå fått feber, 39 grader hade han vid 13.30 o då gav jag alvedon, nu 2 tim senare har han 39,2!!
Till barnakuten kan man inte ringa längre utan man hänvisas till sjukvårdsrådgivningen, men där har de så lång kö att man inte kan ställa sig i kön.. va f***************n
*grrr*
Man hänvisas att åka in till Östra, tro på sjutton att köerna på barnakuten är evighetslånga när alla åker dit då ju!!
fy vad korkat..
Jaja fortsättning följer....
frujj,
Arken Konferenscenter i Arendal är jättebra. Bra rum och bra service. Vi anlitade dem mycket med jobbet.
Ett nytt tidsfördriv: www.sporcle.com/games/world.php
Jag fick 146, men hade kunnat pricka in fler om jag bara visste den engelska stavningen.....*morr*
Jag kan inte sova! Vaknade för en timma sen av att vår trådlösa telefon låg och pep på nedervåningen för att den var urladdad. Var tvungen att gå ner och sätta i den i laddaren. Satte på TV:n och fastnade framför "Djurpolisen i Phoenix" på Animal Planet. De beslagtog 70 hundar hos en tant. Vilken jäkla idiotkärring!
En annan hade 45 katter. Fy vad det såg ut i det huset, de fick kliva över 1 meter höga drivor med skräp. Rena misären! (Eller för att vara lite fyndig i eländet; Rena MISS-ären.....)
Inte illa att dra ordvitsar halv tre på morgonen.....
Morsning tjejer!
Frujj: Usch och fy vilken sits! Hoppas att
Oj! Sorry, meddelande gick iväg innan jag var klar!
Frujj: (igen) Usch och fy, vilken sits! Hoppas verkligen att de mår lite bättre idag. Dina ungar kommer nog att vara superfriska som vuxna efter alla dessa sjukdomar.
Hoppas allt är bra med er girls idag! Kramelikram!
Godförmiddag
Då kör vi en sammafattning av de tre läkarbesöken som klarats av på de senaste 18 timmarna:
W: Dubbel öroninflammation, ögoninflammation och allmänt hostig, snorig och mest kletig/kladdig överallt
O: Öroninflammtion med spräckt trumhinna (tro sjutton att han har varit ledsen )
Mamma mu: Mest utmattad, jo en ögoninflammation oxå (så jag snyltar på W:s ögondroppar....
Nån som vill byta med mig...?
Tjingeling
Lilltjejen vaknade 6:40 och jag tyckte det var mycket att äta igen efter 1½ timme. Det ville hon inte heller och började stortjuta när jag försökte. Gick upp med henne och vandrade omkring för hon skrek så jag trodde hon hade makgknip eller nått. Det visade sig sedan att hon bara var PIGG. När jag ändå var uppe så fixade jag frukost och kollade på SATC-filmen.
Så TEZZ nu är jag klar med filmen och den är din.
Nibla: Vad jobbigt att inte kunna sova. Djurpoliserna satt jag också och kollade mycket på i våras. Det är helt otroligt hur en del kan ha det hemma. Kan man verkligen bli så hemmablind?
Frujj: Är inte ett dugg avundsjuk på dig och vill inte träffa dig på ett tag heller. Usch, nu tycker jag att det är riktigt mycket för er.
Nu får det allt ta och vända. Hoppas ni alla mår bra till jul iaf.
Idag blir det ett besök på jobbet. Det blir jullunch (eller julmacka eller vad det blir) De tyckte att det inte behövdes något julbord eftersom de får en julbonus (1000kr innan skatt) i år också. Jaja, lilltjejen ska vara fin i sin julklänning iaf.
Vill passa på att önska er en trevlig helg. Jag hinner nog inte in här mer idag.
Nibla: Vi får höras om fika nästa vecka.