• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!

Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn

• Svar på tråden Fikasugna erfarna makar
  • FruTez

Abb: Lyxigt gå hem vid 13! Då får vi ta en jobbfika nästa vecka!

Gummhippa och Gubbsexa!

• Frujj

Jobbfika, innebär det inne på *företagsnamns* område?
    Ingen som är sugen på typ lunch på samma ställe som förra ggn, typ nästa vecka? Om vi är bacillfria och kommer iväg vill säga.. Pappa N fick just åka iväg med W till fabror doktorn, han har fått ögoninflammation ser det ut som. blä

• Frujj

FruT: Oj då var det verkligen snabba ryck för dom från beslut till handling så att säga

• Ab fab

det går utmärkt med fika i närheten om fruJ tänker komma hit. Dit finns en tt i skrapan om. jag kan alla dagar utom onsdag nästa vecka. Torsdag har jag massagen 1230 men före det funkar

• Ab fab

jag har så jädra mycket flex i banken att jag blir av med massa timmar varje månadskifte. dags att börja ta ut

FruTez skrev 2008-12-11 14:50:34 följande:
    Abb: Lyxigt gå hem vid 13! Då får vi ta en jobbfika nästa vecka! Gummhippa och Gubbsexa!
  • FruTez

Frujj: Ja, jag tänkte på fika typ inom "företagsnamns" område. Har ju bara 40 min. lunch så jag hinner inte så långt härifrån.... Ja, det verkar ha varit riktigt snabba ryck på bröllopsfronten!

• Frujj

Linum: Läste just din blogg.. det där milky way receptet skulle jag gäääärna vilja ta del av *ler med huvudet på sne*

• Frujj

Oj sorry Linum jag var visst lite långsam

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar