Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Jag är gärna med på fika hos dig Carma! *bekvämt*
ja gärna fika hos dig Carma. det vore så kul. när? är i paris ons-tors nästa vecka. vill gärna kolla på möjlighet tilljulkorten hemma hos dig om det går. alltså serietidningen
Lättast är väl under helgen då eftersom ni andra jobbar? Lördag eller söndag spelar ingen roll för mig. Eller vill ni hellre en vardagskväll så funkar det för mig också.
Ab: Det är bara att säga till när du vill komma och låna programmet.
Bauti: Hur går det med lägenheten? Har du fått sålt den ännu?
jag kan i helgen o nästa helg
12 är jag i Tyskland,13 glöggkalas,14 Linums konsert o sen är 20-21 också upptagna.
Hej tjejer!
Har nâgra minuter kvar av internettiden! Tänkte bara kika in här och säga hej, maken sitter här brevid och hälsar han me¨. Här är allt underbart vacker och livet känns gött just nu! Hihi! Mânga kramar frän resenärerna i Carribien! PUSS!
www.brollopstorget.se/Forum-1-25/m3171329.html
frågor ang Jenny Blad
Ab,
Tack, har svarat i den tråden.
Här är vi tillbaka på banan igen. Igår var min faster här på besök, min favoritfaster! Hon var min dagisfröken när jag var liten, så man kan säga att hon lite av en extramamma.
Idag ska vi på mammafik för första gången på nästan två veckor. Gött att komma ut och träffa lite folk. Sen ska vi in till stan till en kompis vars syster är och hälsar på. Systern är förståndshandikappad, 24 år, men som 7 år till sättet. Hon är rätt rolig!
Har en go och glad liten unge bredvid mig, hon sitter och sprattlar i sin babysitter. När man söker ögonkontakt och börjar pratar med henne skiner hela hon upp. Det är verkligen så man smälter och känner sig oerhört stolt!
Ang fika, så kan jag denna helgen, nästa helg kan jag bara på söndagen, eftersom vi på lördagen ska på interntionell julmarknad i Borås.
Godmorgon
Imorse sparkade lilltjejen mig ur sängen kl sju. Men då behövde jag gå upp så bättre väckarklocka kan man inte ha. Hon har blivit alldeles rödsvullen och geggig i ena ögat, men det var bara att torka rent och vänta ut det till att börja med sa bvc.
Ang fika i helgen så är jag flexibel. Fick sms från Linum om deras gratis lunchkonsert på lördagen så då vet vi att inte hon kan. Själv är jag fortfarande lite tveksam att ge mig ut bland så mycket folk på en gång som lönehelg strax innan jul troligtvis är, men kanske ni andra ska gå? Isf är väl söndagen bäst för fika?
Idag på schemat är att möta upp en av de andra mammorna så ska vi gå och kolla in familjecentralen om det är något kul att gå till.
Fikar gärna söndag. Skall vi mejla runt?